جعل هویت نایل فولر در رسانه های اجتماعی » تجارت در بازار را بیاموزید


من می نویسم تا به شما اطلاع دهم که گروهی از کلاهبرداران اکنون مرتباً در سایت های رسانه های اجتماعی و سایر وب سایت ها در سراسر اینترنت جعل هویت من (تظاهر به نیل فو،) هستند.

این جعل‌کنندگان به طور فعال با اعضا و دنبال‌کنندگان ما در برنامه‌های مسنجر/چت از طریق فیس‌بوک، اینستاگرام، تلگرام، واتس‌اپ و دیگر پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی تماس می‌گیرند.

اکانت های کلاهبرداری جعلی در ابتدا به ،وان من (نیل فو،)، با تصاویر نمایه و متن مشابه به پروفایل های واقعی من ظاهر می شوند. جعل‌کنندگان سعی می‌کنند مدتی با شما صحبت کنند تا در نهایت «خدمات تجارت برای شما» یا «خدمات حساب مدیریت‌شده» یا چیزی شبیه به این را به شما پیشنهاد دهند.

هیچ پولی برای ،ی ارسال نکنید که ادعا می کند برای شما معامله یا سرمایه گذاری می کند. از طریق هیچ روش پرداختی به هیچ حساب بانکی یا گیرنده ای پول ارسال نکنید، زیرا دیگر هرگز وجوه خود را نخواهید دید.

اگر شک دارید، همیشه ابتدا با من چک کنید.

نکته 1: تنها زم، که باید به فکر ارسال پول یا پرداخت باشید، به یک پلتفرم کارگزاری است که مطمئن هستید معتبر و قانونی است. تنها پلتفرم کارگزار و نمودارهایی که دنبال کنندگان خود را به آن ارجاع می دهیم، اینجاست. البته می تو،د کارگزار خود را انتخاب کنید و تحقیقات خود را در مورد ارائه دهندگان انجام دهید.

نکته 2: همیشه از طریق ایمیلی که به دامنه رسمی وب سایت من Learntotradethemarket.com مرتبط است با من در ارتباط باشید، اگر مطمئن نیستید املای دامنه را بررسی کنید.
آدرس‌های ایمیل افراد یا بخش‌های شرکت ما از دامنه @learntotradethemarket.com خواهد بود.

توجه 3: تمام محصولات و خدماتی که ارائه می‌دهم فقط از طریق وب‌سایت من منحصراً در آدرس زیر در دسترس هستند، اگر مطمئن نیستید املای دامنه را بررسی کنید.

نکته 4: در اینجا اکانت های رسمی رسانه های اجتماعی من هستند، برای مشاهده و بررسی نام کاربری پروفایل کلیک کنید:

نیل فو، در اینستاگرام
نیل فو، در فیس بوک
نیل فو، در توییتر
نیل فو، در تلگرام
نیل فو، در یوتیوب
نیل فو، در لینکدین

لطفا همیشه مراقب باشید و هوشیار باشید!

نایل فو،

با نیل فو، اینجا تماس بگیرید.

چاپ دوستانه، PDF و ایمیل

ویژه بلک فرایدی: 75% تخفیف در دوره تجارت حرفه ای Nial Fuller و پشتیب، ایمیل VIP (پایان 30 نوامبر) – در اینجا بیشتر بد،د
دوره بازرگ، حرفه ای نیل فو،
کارگزار ترجیحی 2020 v1




منبع: https://www.learntotradethemarket.com/nial-fullers-blog/nial-fuller-scam-warning