به روز رسانی بازار – 21 دسامبر






  • را شاخص USD گیر کرده است 103.50 پایین سهام یک شبه افزایش می یابد، پس از اینکه روز سه‌شنبه تحت تاثیر تغییرات غیرمنتظره شاهین بانک مرکزی آمریکا در کنترل منحنی بازدهی قرار گرفتند. بازده – محصول: JGB 2 ساله به بالای صفر رسید برای اولین بار از سال 2015. بازدهی 10 ساله ،انه داری با 11 واحد کاهش به 3.706 درصد رسید. وارونگی منحنی 10 bps دیگر در روز به 57.9- bps کاهش داد و در مقایسه با -84 bps دو هفته پیش بود.
  • یورو -پرش 20 پیپ در اتحادیه اروپا باز به بالاتر 1.0630. اعتماد مصرف کننده GfK آلمان بهبود یافته است به -37.8، کمی بهتر از حد انتظار. در مجموع، رقمی که به جای کاهش طول، مدت، با انتظارات برای یک رکود کم عمق و کوتاه مدت مرتبط است.
  • JPY – بریده شده -4٪ به 130.55. – بازدهی بالاتر در خانه می تواند جذابیت بیشتری برای سرمایه گذاران ژاپنی برای بازگرداندن برخی از وجوه به کشور ایجاد کند.

  • سهام – نیکی پس از منحنی توپ دیروز BoJ، -0.7٪ بیشتر از دست داد. را ASX 1.3 درصد جهش کرد و بورس های چین نیز بالاتر بودند – مانند معاملات آتی سهام در سراسر اروپا و ایالات متحده. این نزدک مسطح در 33,230، با S&P 500 در 3,868، و داو 0.25 درصد افزایش یافته است. #TSLA سقوط -8 درصد دیروز ادامه دارد.
  • USOil – با قیمت 75 دلار و قیمت برنت معامله می شود 80.01 دلار در هر بشکه
  • طلا – بالاتر برگزار شد در 1815 دلار

امروز تورم کانادا و اعتماد مصرف کننده ایالات متحده انتظار می رود ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین برای دیدار با جو بایدن، رئیس جمهور اوکراین به واشنگتن سفر کند.

بزرگترین FX Mover @ (07:30 GMT) NZDUSD (-0.67٪). زیر 20-DMA تبدیل شده است. داخل روز MA ها مسطح شدند، هیستوگرام MACD و خط سیگنال منفی و سقوط ،د. RSI 40 و افزایش نشان دهنده بهبود یا ثبات احتمالی، H1 ATR 0.00151، روزانه ATR 0.0084.

کلیک اینجا برای دسترسی به تقویم اقتصادی ما

آندریا پیچیدی

تحلیلگر بازار

سلب مسئولیت: این مطالب به ،وان یک ارتباط بازاریابی عمومی فقط برای اه، اطلاعاتی ارائه شده است و یک تحقیق سرمایه گذاری مستقل را تشکیل نمی دهد. هیچ چیز در این ارتباط حاوی توصیه سرمایه‌گذاری یا توصیه سرمایه‌گذاری یا درخواستی برای ،ید یا فروش هر ابزار مالی نیست یا نباید در نظر گرفته شود. کلیه اطلاعات ارائه شده از منابع معتبر جمع آوری شده است و هر گونه اطلاعاتی که حاوی نشانه ای از عملکرد گذشته باشد، تضمین یا شاخص قابل اعتمادی برای عملکرد آینده نیست. کاربران تصدیق می کنند که هر سرمایه گذاری در محصولات اهرمی با درجه مشخصی از عدم قطعیت مشخص می شود و هر سرمایه گذاری با این ماهیت مست،م سطح بالایی از ریسک است که کاربران تنها مسئول و مسئول آن هستند. ما هیچ مسئولیتی در قبال ضرر و زیان ناشی از سرمایه گذاری انجام شده بر اساس اطلاعات ارائه شده در این ارتباط نمی پذیریم. این ارتباط نباید بدون اجازه کتبی قبلی ما ت،یر یا بیشتر توزیع شود.






مقاله قبلیCADJPY: پایین ترین سطح جدید در سال 2022 در آستانه انتشار CPI کانادا

آندریا پیچیدی پس از اتمام تحصیلات پنج ساله خود در بریت،ا، مدرک لیسانس ریاضی و فیزیک از دانشگاه باث و مدرک کارشناسی ارشد در ریاضیات دریافت کرده است، در حالی که او دارای مدرک فوق لیسانس (PGdip) در علوم اکچوئری از دانشگاه بات است. دانشگاه لستر



منبع: https://،ysis.hfm.com/644371/