بهترین هدست های گیمینگ راهنمای خرید + قیمت دی 1401 زومجی-اصیل بخرید

بهترین هدست های گیمینگ راهنمای خرید + قیمت دی 1401 زومجی-اصیل بخرید

باتری کیس دارای ظرفیت ۳۱۰ میلی آمپر ساعت است که شارژ کامل آن ۲ ساعت زمان می‌برد و می‌توانید با یکبار شارژ ۲۴ ساعت از آن استفاده کنید. اتصال به هدفون به کمک چیپ بلوتوث ۵.۲ انجام می‌شود که از برد 10 متری برخوردار است و تاخیر بسیار پایینی دارد. این هدفون در برابر عرق و رطوبت مقاوم است و برای افرادی که ورزش های سنگین انجام میدهند گزینه بسیار خوبی است. کیس شارژ هدفون GT1 Pro با اندازه باتری بزرگ‌تر ۸۰۰ میلی آمپر ساعت ارائه شده است. شما در کل می‌توانید ۲۶ ساعت زمان پخش در اختیار داشته باشید و میزان آماده باش این هدفون در حالت کلی نیز ۳۰۰ ساعت است. به طور کلی ایرپاد پرو یک هدفون با کیفیت و پرچمدار است و یکی از بهترین هدفون‌های بازار برای استفاده روزمره است.

  • هر سه هدفون کیفیت صدای خیلی خوب و کیفیت ساخت بالایی دارند؛ کوایت کامفرت ۴۵ و سونی مارک ۴، بدنه‌ای از جنس پلاستیک با کیفیتی دارند، اما احتمالا طراحی XM4 بیشتر جوجهتان را جلب می‌کند.
  • هدفون اسکال‌کندی کراشر وایرلس از ترکیب درایورهای دوگانه ۴۰ میلی‌متری با قابلیت Haptic Bass یا بیس لمسی دارد، بهره می‌برد.
  • مارک ۵ یا همان XM5 سونی نیز یکی از بهترین هدفون‌های موجود در بازار تا ۱۵ میلیون تومان به‌شمار می‌رود.
  • من با گوشی‌های هندزفری‌ها خیلی مشکل دارم همیشه ولی سری این هندزفری خیلی راحته، راضیم واقعا.
  • از طرفی هدفون های کامپکت که قیمت ارزان تری هم دارند احتمالا توان رقابت در عملکرد و کارایی با مدل های برتر بازار را ندارند ولی از نظر راحتی در استفاده و حمل برتری دارند.
  • هدفون بلوتوثی اپل مدل AirPods Max تنها با 5 دقیقه شارز شدن امکان 1.5 ساعت استفاده را دارد و در صورت شارژ کامل امکان 20 ساعت استفاده را دارا می باشد.

پیدا کردن هدفون‌های روگوشی بلوتوثی در بازه قیمتی زیر یک میلیون و پونصد تومان ساده نیست؛ اما مطمئناً پیدا کردن هدفون روگوشیِ سونی کمتر از این قیمت سخت‌تر است. مدل WH-CH510 سونی مقرون‌به‌صرفه‌ترین هدفون بازار به‌شمار می‌رود که با ۳۵ ساعت شارژدهی، اتصال با بلوتوث ۵٫۰ و پیشتیبانی از کدهای ‌SBC و AA و کیفیت صدای معقول، گزینه‌ای جذاب به‌شمار می‌رود. برند چینی رپو در سال‌های اخیر به‌خوبی پایش را به بازار محصولات گیمینگ باز کرده و در زمینه‌هایی چون هدست گیمینگ ماوس و کیبورد گزینه‌های خرید خوبی را در اختیار علاقه‌مندان قرار داده است. مزیت اصلی محصولات رپو، قیمت مناسب آن‌ها در مقابل کیفیتی است که ارائه می‌کنند. هدست Rapoo VH160 این شرکت، یکی از گزینه‌های خرید بسیار خوب با قیمت مناسب است که می‌تواند هم نیاز‌های شما را در زمینه بازی‌های ویدیویی و هم برای تماشای فیلم یا گوش دادن به موسیقی جوابگو asilbekharid باشد. Rapoo VH160 از حیث صدا، در فرکانس‌های میانی و بالا کیفیت خوبی ارائه می‌دهد و کیفیت میکروفون آن هم برای صحبت در حین بازی یا ضبط صدا قابل قبول است.

هدفون بی‌سیم جی بی ال مدل  Tune 510BT

این محصول برای ورزشکاران و کسانی که مدت طولانی با تلفن صحبت می‌کنند مناسب است. این هدفون دارای ترکیبی بی‌نظیر از کیفیت صدای عالی، قابلیت فوق العاده‌ی Noise canceling ، کارایی بی‌سیم و عمر باطری طولانی است. در حالی که اغلب earbud های بی‌سیم موجود در بازار ممکن است در هریک از ویژگی‌های مذکور برترین باشند، این هدفون سونی با کیفیتی کم نظیر همه‌ی این ویژگی‌ها را در سطحی بالا کنار هم ارائه می‌دهد.

گذشته از این موارد کیفیت صدای این محصول خوب است و بیس در سطح مناسبی قرار می‌گیرد. در این مدل سونی تلاش کرده تا صدا بالانس خوبی داشته باشد و اعوجاج به کمترین حد خود برسد. هدفون سونی WH-CH510 می‌تواند با یک بار شارژ حدود 35 ساعت موزیک پخش کند که عملکرد شایان توجهی است. زمانی که همه این موارد را در کنار قیمت این مدل قرار دهید متوجه خواهید شد که با یکی از بهترین هدفون های بلوتوثی بازار مواجه هستیم. ایرپاد مکس کیفیت صدای بسیار خوبی دارد و صدایی با اعوجاج کم و بیس عمیق را به گوش می‌رساند. دقت صدای دریافتی از این مدل واقعا بالا است و از گوش دادن به موسیقی لذتی بی‌نهایت خواهید برد.

بهترین مادربرد گیگابایت + معرفی بهترین گزینه‌ها

بهترنی عملکرد بلوتوث نسخه 5 این دستگاه تا فاصله 10 متری هدفون از دستگاهی است که موسیقی از روی آن پخش خواهد شد. برای این دستگاه درگاه AUX نیز تعبیه شده است که می توان برای اتصال به صورت با سیم نیز از آن استفاده نمود. در مجموع می توان هدفون بی سیم لیتو L4 را به عنوان یک گزینه مناسب برای استفاده برای پخش موسیقی و و مکالمه دانست. همچنین بهترین هدفون بی سیم دارای عایق صدا بوده و جلوی شنیدن نویز محیط و یا انتقال صدای هدفون به بیرون را می گیرد، پس می توانید آن را هم به لیست خرید اضافه کنید.

مدل از بهترین هدفون روگوشی در سال 2022

بهترین هدفون اپل کدام است؟ ایرپاد مکس اپل را می‌توان بهترین هدفون این سازنده به حساب آورد، محصولی که علاوه بر کیفیت ساخت بسیار عالی، کیفیت صدای بسیار خوبی هم دارد و صدایی با اعوجاج کم و بیس عمیق را به گوش می‌رساند. در این مقاله سعی داشته‌ایم بهترین هدفون، هدست و هندزفری‌های بازار ایران در سال 2021 را به شما معرفی کنیم و نکات مهم برای انتخاب و خرید این محصولات مناسب و کاربردی را نیز تا حدودی بیان نمودیم. امیدواریم مطالعه این راهنمای اختصاصی برای شما مفید بوده باشد و شما را در انتخابِ درست یاری کند.

همچنین امکان ایجاد محدودیت برای تنظیم صدا روی 85 دسیبل یا کمتر را، که برای مودمان مناسب است، نیز دارد. توان باطری این هدفون به حدود 16 ساعت با هر بار شارژ می‌رسد که یعنی بیش از یک روز کاربری را پاسخ می‌دهد. A50 با ترکیبی از عملکرد بی‌سیم و کیفیت صدای عالی بهترین گزینه برای گیمینگ است. کیفیت و حجم صدای فوق العاده، A50 را به بهترین هدست موجود برای گیمینگ تبدیل کرده است. این هدفون ها به دلیل داشتن کیفیت بسیار بالا و قابلیت های منحصر به فرد، مورد توجه بسیاری از کاربرانت قرار گرفتند، از همین رو در لیست بهترین هدفون بی سیم در سال 2022 نیز قرار گرفتند. سامسونگ هم جزو برندهایی است که از دور تولید ایربادهای کاملا بی‌سیم عقب نمانده و با گلکسی بادز پرو، عملا یک پرچمدار و بهترین هدفون بی سیم را برای کاربران خود به بازار عرضه کرده است.

هدفون بی سیم جی لب مدل JLab Go Air Pop به طور کلی محصول بسیار خوبی محسوب می‌شود و در این بازه قیمتی واقعا بی‌نظیر است. در مقایسه با خروجی صدای 16 بیتی، خروجی صدای 24 بیتی به شما امکان می‌دهد صدایی نرم‌تر و باکیفیت بسیار بالاتر بشنوید. ویژگی حذف نویز مدت‌هاست که بخشی از هدفون‌های بی‌سیم باکیفیت موجود در بازار بوده است، اما سامسونگ تلاش کرده تا این بار آن را بهبود بخشد. گلکسی بادز 2 پرو یکی از جدیدترین هدفون‌های بی سیم سامسونگ است که علاوه بر داشتن مشخصات فنی عالی، ویژگی‌های بسیار جذابی نیز دارد.