بهترین استراتژی معاملات سووینگ برای فارکس با دقت بالا-فارکس تکنیکال

کندل صعودی با بدنه ی بزرگ، نشانگر این است که قیمت در هفته ی گذشته افزایش زیادی را تجربه کرده است. تصویر زیر نشان می دهد که در کندل سیگنال، DSS زیر خط سیگنال خود (یا همان خط نقطه چین) قرار دارد. این خط باید در زیر خط نقطه چین قرار بگیرد (یعنی، در حال شکستن آن باشد و یا قبلا آن را شکسته باشد). زمانی که قیمت، خط آبی Trend Envelopes را به سمت پایین بشکند و در همان کندل، خط صعودی آبی به خط نزولی نارنجی تغییر کند. این خط، باید بالاتر از خط نقطه چین قرار بگیرد (یعنی، در حال شکستن آن باشد و یا قبلا آن را شکسته باشد).

  • بر این اساس ممکن است سرمایه گذاری کوتاه مدت و بلند مدت، چند روزه و یا نوسانگیری را انتخاب کنید که برای هر کدام از آنها نیاز به تحلیل های مختلف از جمله تحلیل های تکنیکال و فاندامنتال می باشد.
  • معامله گران فارکس می توانند از اندیکاتور فیبوناچی برای تعیین محل ثبت سفارش های ورود و خروج خود استفاده کنند.
  • معامله گران فارکس می توانند از یک استراتژی فراکتال استفاده کنند تا زمانی که یک فراکتال در این سطوح کلیدی ظاهر می شود، ایده ای در مورد اینکه روند به کدام سمت حرکت می کند، به دست آورند.
  • برای تجزیه و تحلیل بازارها در ابتدای روز، وقت دارید و می‌توانید طی روز بازار را کنترل کنید.

استفاده از این سطوح کلیدی روند در بازه‌های زمانی طولانی‌تر به معامله‌گر اجازه می‌دهد تا تصویر بزرگ‌تری را ببیند. اسکالپینگ در این باند می‌تواند در بازه‌های زمانی کوچک‌تر با استفاده از اسیلاتورهایی مانند RSI انجام شود. همه معاملات ریسکی هستند که به همین دلیل یادگیری درباره استراتژی‌های فارکس به شما کمک می‌کند آن ریسک را مدیریت کنید. استفاده شما از سایت تجارت فارکس به معنی قبول سلب مسئولیت ما در خصوص فعالیت در بازارهای مالی و مخصوصا فارکس میباشد. دقت داشته باشید که فعالیت در بازار فارکس همواره دارای ریسک های بسیار بالایی چون از دست دادن تمام سرمایه است.

دسته بندی مقالات

اگر یک استراتژی معاملاتی داشته باشید، دیگر نیازی ندارید که زمان مناسب ورود و خروج از معامله را حدس بزنید. استراتژی معاملاتی شما در نقاطی که زمان مناسب ورود یا خروج فرا رسید، فورا به شما خبر خواهد داد. این بدین معنی نیست که حتی بهترین استراتژی های معاملاتی فارکس تغییر نمی کنند. این یک کتاب عالی از رابرت ماینر است که می تواند به مبتدیان کمک کند تا از صفر تا صد ورود و خروج از بازار فارکس را یاد بگیرند. حتی افرادی که نتوانسته اند به سود و موفقیت زیادی در بازارهای معاملات فارکس دست یابند، می توانند از این کتاب بهره مند شوند. با مطالعه این کتاب می ‌توانید روند بازار را پیش بینی کنید و بهترین زمان برای ورود و خروج از معاملات را بیابید.

سل استاپ، بای استاپ، بای لیمیت و سل لیمیت در فارکس چیست؟

الگوهای کلاسیک مثل مثلث، هد اند شولدر و مستطیل هم در واقع همین مفهوم را بررسی می کنند. مثلا در الگوی مثلث افزایشی شما یک منطقه مقاومتی دارید که بازار بارها زیر آن نوسان می کند تا نهایتا می مجله خبری فارکس تکنیکال تواند خط بالای مثلث را بشکند و صعود کند. اما ایستگاهها درجه اعتبار مختلفی دارند که جلوتر راجع به آنها صحبت میکنیم. توجه کنید که در این مرحله هنوز از اندیکاتور و اسیلاتور استفاده نکرده ایم.

استراتژی ایچیموکو فارکس یک استراتژی کاربردی فارکس است که بر اساس اندیکاتور ایچیموکو طراحی شده است. برای آموزش استراتژی فارکس با ایچیموکو پیشنهاد میکنیم در سایت گوگل فارکس از سربرگ اندیکاتورها مطلب «آموزش اندیکاتور ایچیموکو» را مطالعه فرمایید. به عنوان نمونه در وبسایت MQL.COM میتوانید برای فروش استراتژی فارکس ، خرید استراتژی فارکس یا ساخت ربات یا اندیکاتور و… اقدام نمایید. این استراتژی خطهای دنباله فیبوناچی (یعنی 1، 3، 5، 8، 13 و …) را دنبال می‌کند.

اما شما نباید تمام سیگنال های الگوهای قیمتی پرایس اکشن را استفاده کنید، اما تنها کسانی که در قالب سطح حمایت / مقاومت یا خطوط روند حمایت می کنند را می توان استفاده کرد. نکته قابل توجه اینکه استراتژی پرایس اکشن را در یک دوره زمانی روزانه یا ۴ ساعته، اما نه کمتر، از آنجا که دقت سیگنال ها در زمانبندی های کوچک کاهش می یابد، توصیه می شود. در نمودارهای روزانه نیازی نیست که معامله گران دغدغه اخبار فاندامنتال را داشته باشند چراکه این اخبار بر روی نمودارهای روزانه تاثیری نخواهند گذاشت. به دلیل بزرگی حرکات درگیر ، این نوع سیستم می تواند موفق ترین استراتژی معامله در فارکس باشد.

اگر این استراتژی را به عنوان استراتژی اصلی ارز خود اتخاذ کنید، می توانید ابزارهای مالی را در همان روز معامله کنید. اما بهتر است توجه داشته باشید که قبل از بسته شدن بازار، تمام پوزیشن ها برای آن روز بسته هستند. اگر پشتکار تجارت با این استراتژی را ندارید، بهتر است به استفاده از آن فکر نکنید. برای پیش بینی ایده های معاملاتی در این استراتژی، بهتر است تاثیر عوامل اقتصادی بر بازارهای تحلیلی را بدانیم. مجموعه امیرتریدر سال‌هاست در زمینه سیگنالدهی بازار فارکس فعالیت دارد و در این مدت توانسته است هزاران نفر را به سود دلاری برساند.

این استراتژی سطحی بالاتر از معامله محوری روزانه فیبوناچی می‌باشد و نیاز دارد که معامله دنباله‌های فیبوناچی روی روند یکسان را نشان دهد اما در نقاط مختلف. اگر نقاط همخوانی داشته باشند، نشانگر یک منطقه حمایتی قوی خواهد بود. معامله‌گران نوسانی به دنبال سودآوری از الگوهای قیمتی کوتاه مدت هستند و تقریباً هر 30 دقیقه یک بار میله‌های نمودار را چک می‌کنند. وقتی هیستوگرام MACD به زیر خط صفر رفت ، می توانید موقعیت کوتاهی وارد کنید.

تجزیه و تحلیل بنیادی به خوبی در فارکس کار می کند، اما تنها چند مورد استفاده از آن در عمل است. اگر شما در فدرال رزرو ایالات متحده خویشاوندان ندارید، و شما رئیس صندوق سرمایه گذاری بزرگ نیستید، پس شانس پیش بینی موفقیت آمیز از حرکات قیمت به طور قابل توجهی کاهش می یابد . این استراتژی، استراتژی معامله‌گران با تجربه است و صبر و انضباط بسیاری می‌طلبد. این استراتژی به روندهای بلند مدت می‌پردازد و هدف دارد بیشترین سود را از حرکت‌های بزرگ قیمت بدست آورد. در استراتژی فارکس روزانه 50 پیپ نکاتی وجود دارد که اگر انها را رعایت کنید باعث می شود معاملات موفق آمیزتری را با استفاده از این استراتژی انجام دهید.