بهترین استراتژی فارکس پرشین الیت-فارکس تکنیکال

اسیلاتورها (نوسانگرها) بیشتر به عنوان ابزار زمان بندی استفاده می شوند. شاخص قدرت نسبی ، شاخص کانال کالا و استوکاستیک تعدادی از اسیلاتورهای محبوب هستند. پرایس اکشن گاهی اوقات همراه با اسیلاتورها برای اعتبارسنجی بیشتر سیگنال‌های Range برای شناسایی امکان برگشت یا شکست مجله خبری فارکس تکنیکال استفاده می‌شود. یک Pop ‘n’ Stop زمانی اتفاق می‌افتد که معامله‌گران از شکست سریع و اغلب کوتاه مدت از بازه محدود، بهره برده، که در غیر این صورت از دست می‌رفت. معامله‌گران از تئوری‌های عملکرد قیمت و الگوهای برگشت خوردن میله‌های کندل برای تشخیص این فرصت بهره می‌برند.

  • در کنار پرایس اکشن در این استراتژی فارکس نقاط ورود معمولاً توسط یک اسیلاتور (RSI، CCI و غیره) تعیین می شوند و نقاط خروج بر اساس نسبت ریسک به پاداش مثبت محاسبه می شوند.
  • معاملات پرایس اکشن را می توان در بازه های زمانی مختلف (بلند مدت، میان مدت و کوتاه مدت) مورد استفاده قرار داد.
  • MACD یک اندیکاتور مومنتوم است که تفاوت بین دو اندیکاتور پیرو روند یا میانگین متحرک را ترسیم می کند.
  • اما این استراتژی می تواند معایبی را برای شما به همراه داشته باشد، از جمله نیاز به فرصت های معاملاتی با استفاده از این استراتژی و تسلط بر تحلیل بنیادی و تکنیکال است.
  • هرچند، در ابتدا نیاز دارید تا استراتژی های بسیار زیادی را تست نمایید که قبلا توسعه یافته و تست شده اند.
  • اسکالپ کردن اصطلاح رایجی در فارکس است که به کسب سودهای کوچک، به صورت مکرر، اشاره دارد.

پس، اگر عکس العمل قدرتمندی در نمودار هفتگی به وجود می آید، نشان دهنده ی حضور معامله گران بزرگ است. به عبارت دیگر، اگر سه کندل هفتگی، در یک جهت تشکیل شده باشند، کندل هفته چهارم هم باید در همان جهت تشکیل شود. سپس، جفت ارزی که کندل های آن بزرگترین بدنه را دارند انتخاب کنید. در این سیستم سیگنال دهی، به ندرت انجام می شود و گاها برای دریافت یک سیگنال باید چند روز صبر کنید. در 50 درصد موارد، بهتر است معامله خود را مانیتور کرده و قبل از اینکه به حد سود برسید از آن خارج شوید.

معاملات فیوچرز چیست ؟ | قراردادهای فیوچرز چگونه کار میکند ؟

اما شما می توانید از ادغام چندین رویداد اقتصادی به عنوان یک عامل اثبات در این فرآیند استفاده کنید. در واقع نظر استراتژی اسکالپ یا نوسان گیری کوتاه مدت انجام تعداد بسیار زیادی از معاملات در مدت زمان کوتاه می باشد. معامله گران فارکس می توانند از اندیکاتور فیبوناچی برای تعیین محل ثبت سفارش های ورود و خروج خود استفاده کنند.

۷) استراتژی معاملاتی ۴ ساعته فارکس

فراکتال ها به یک الگوی تکرارشونده در میان حرکت های بزرگتر قیمت اشاره دارند. اندیکاتور فراکتال نقاط برگشتی در بازار را مشخص می کند که در اطراف نقاط کلیدی حمایت و مقاومت یافت می شوند. معامله گران فارکس می توانند از یک استراتژی فراکتال استفاده کنند تا زمانی که یک فراکتال در این سطوح کلیدی ظاهر می شود، ایده ای در مورد اینکه روند به کدام سمت حرکت می کند، به دست آورند. فراکتال ها بسیار مکرر رخ می دهند، بنابراین معمولاً به عنوان بخشی از یک استراتژی گسترده تر فارکس با سایر اندیکاتورها استفاده می شوند.

به این دلیل فرد باید استراتژی خود را بر اساس سلیقه ای که دارد و هم چنین شرایط روحی خود انتخاب و بهینه سازی کند. استراتژی فارکس روزانه ۵۰ پیپ یک سیستم معامله گری بسیار سودآور معرفی شده است که مورد استقبال خیلی از افراد نیز قرار گرفته است. معاملات پرایس اکشن شامل مطالعه قیمت های تاریخی برای تدوین یک استراتژی معاملاتی تکنیکال است.

تعدادی از تکنیک ها وجود دارد که می توانید برای ایجاد یک رویکرد آگاهانه تر و ظریف تر برای تجارت آنلاین فارکس از آنها استفاده کنید. اگر به معاملات فارکس علاقه مند هستید یا به دنبال اصلاح استراتژی فعلی خود هستید، این مطلب به شما کمک خواهد کرد تا در تجارت آنلاین فارکس در موقعیت مطمئن تری قرار بگيريد. این نوع استراتژی معاملاتی بیشتر مناسب افرادی است که نمی‌توانند هر روز ساعات قابل توجهی را به معامله کردن اختصاص دهند اما دارای درک دقیق و درستی از عناصر فاندامنتال یا بنیادی بازار معاملاتی هستند.

برای مثال افرادی هستن که با سبک پرایس اکشن روزانه 20 الی 30 ترید انجام می‌دهند از طرفی هم افرادی هستند که با همین سبک شاید در ماه بین 3 الی 4 معامله کنند. به هیچ عنوان بعد از خرید دوره بلافاصله وارد لایو نشید و در حساب واقعی اقدام به معامله نکنید حداقل یک الی دو هفته باید با این استراتژی تمرین کنید تا تسلط کامل را بدست بیاورید. معاملات روزانه استراتژی است که برای معامله ابزارهای مالی در همان روز معاملاتی طراحی شده است.

بنابراین معامله ‌گران سوئینگ احتمال کمتری دارند که در دام بیش از حد معامله کردن بیافتند. به همین دلیل است که به حداقل رساندن ریسک و درک کامل نحوه معامله قبل از به کار گرفتن اهرم و معاملات بزرگ، اهمیت زیادی دارد. اکثر معامله ‌گران روزانه از اهرم یا لوریج در حساب‌ های مارجین بهره می‌گیرند تا از معاملات بزرگتری که پتانسیل سودآوری بیشتری دارند، استفاده کنند. معامله روزانه ذاتا ریسکی است و نیازمند این است که شما دارای مهارت ‌های عالی معاملاتی و مدیریت ریسک باشید.