بهترین استراتژی فارکس برای معامله چیست؟ + دقیق ترین استراتژی فارکس ایران بورس-فارکس تکنیکال

زمانی که نوسان قابل توجه و روند مشخصی در بازار فارکس وجود ندارد، استفاده از این استراتژی در معاملات می تواند بسیار موثر باشد. ابزار اصلی برای استراتژی های معاملاتی در محدوده، تحلیل تکنیکال است. در استراتژی معامله در مناطق رنج با تحلیل های تکنیکال خود سطوح حمایتی و مقاومتی یک جفت ارز را محاسبه می کنید. اساس این استراتژی معاملاتی خرید در نقطه حمایت و همچنین فروش در نقطه مقاومت می باشد.

  • در این سری از مطالب ایران بورس می خواهیم درباره یکی از موضوعات مهم یعنی استراتژی فارکس صحبت کنیم پس برای کسب اطلاعات بیشتر تا انتهای مطالب همراه ما باشید.
  • مانند بسیاری از استراتژی های تکنیکال، شناسایی روند مرحله اول است.
  • زیرا آن چیزی که در بازار فارکس روی می دهد اطلاعات و نمودارهایی می باشند که دارای واکنش های غیر قابل پیش بینی هستند.
  • شما با استفاده از این تئوری می توانید روند اصلی بازار را بشناسید و متوجه شوید که آیا الان در یک روند پیشرو هستید یا بازار مشغول استراحت هست.
  • استراتژی بورس و فارکس ترکیبی از اصول ابتدایی تا پیشرفته در بازار های مالی هستند که بسته به نوع معاملات , نوع بازار , تایم معاملاتی و احساسات معامله گر متفاوت میباشد.

اثر بخشی معاملات در طول زمان آزمایش نشده است و فقط در متن ایده هایی است که می توانید استفاده کنید. یک استراتژی باید با نحوه معامله گری، روش های روز، شخصیت و ویژگی های شخصی شما و… هرچند، در ابتدا نیاز دارید تا استراتژی های بسیار زیادی را تست نمایید که قبلا توسعه یافته و تست شده اند. در وبلاگ فارکس، شما با استراتژی های کارامد بسیاری آشنا خواهید شد که می توانید آنها را به رایگان دانلود کنید. قبل از شروع به کار، استراتژی خود را روی یک حساب دمو در ترمینال متاتریدر تست نمایید. این استراتژی می تواند برای طیف وسیعی از فعالان بازار کاربرد داشته باشد.

در این مثال، سقوط شاخص DAX 30 آلمان طبق برنامه ریزی تکنیکال و فاندامنتال انجام شد. اصلاحات فیبوناچی برای شناسایی مناطق حمایت و مقاومت، با استفاده از خطوط افقی برای نشان دادن این سطوح کلیدی استفاده می شود. مدیریت احساسات و روانشناسی بخش بزرگی از معامله هستند که باید حتما به آنها مسلط شوید وگرنه اگر بخواهید احساساتی معامله کنید یا بی نظم معامله کنید، نهایتا مرتکب ضرر بزرگی می شوید. برای نقطه ورود دقیق می توانیم به یک تایم فریم پایین تر نیز برویم تا جزئیات بیشتری را ببینیم.

با انتظار برای شکستن یک سطح کلیدی، معامله‌گران فارکس می‌توانند درست در زمانی که قیمت شکست می‌خورد وارد بازار شوند و تا زمانی که نوسانات دوباره آرام شود، از آن استفاده کنند. در فراکتال رو به بالا تمرکز مجله خبری فارکس تکنیکال روی بالاترین میله و در فرکتال رو به پایین تمرکز روی پایین ترین میله است. یک استراتژی فارکس مبتنی بر اندیکاتور فراکتال اگر بازار فراتر از بالا یا پایین سیگنال فراکتال حرکت کند، معامله می‌شود.

۱) استراتژی فارکس روزانه ۵۰ پیپ

برای کسب اطمینان بیشتر می توانید پس از در یافت سیگنال، یک کندل دیگر نیز صبر کنید، اما در این صورت نقطه ی ورود خوبی را از دست می دهید و حد سود شما کوچک تر خواهد شد. مساله اینجاست که برای مقایسه طول نسبی کندل ها چه بازه ی زمانی را باید مد نظر قرار دهید. شما با دیدین این کندل، یک معامله ی خرید در آغاز هفته ی جدید باز می کنید. باید یک حد ضرر در فاصله بین 100 الی 140 پوینت ثبت کرده و یک حد سود در نقاط ثبت نمایید. تصویر زیر نشان دهنده یک کندل می باشد که بر روی میانگین متحرک قرمز بسته شده است و به طور کامل زیر این خط قرار گرفته است.

خرید قوانین تجارت:

درک چگونگی تأثیر عوامل اقتصادی بر بازارها یا توانایی تحلیل تکنیکال کامل، در پیش‌بینی معاملات ضروری است. در معاملات پرایس اکشن، استراتژی های محدوده، روند، روزانه، اسکالپینگ، سوئینگ و معاملات پوزیشن وجود دارد. هر کدام از این استراتژی‌ها به ابزار متفاوتی برای معاملات نیازمند هستند که در زیر به تفصیل توضیح داده خواهد شد. همچنین با مثال‌هایی، تکنیک‌های مختلف معامله برای این استراتژی‌ها نیز نشان داده شده است تا متوجه شوید که تریدیتگ چقدر می‌تواند متنوع باشد.

استراتژی فارکس برای طلا

در ابتدا باید بگوییم که اندیکاتور به وسیله محاسبات ریاضی بر روی قیمت سهام و حجم معاملات آن، اطلاعات بسیار مفیدی در مورد آن سهام، مانند شتاب قیمتی، روند حرکتی و سایر معیار های مهم به افراد ارائه می ‌دهد. کارشناسان در این بازار بیان کرده اند که برای موفقیت هر معامله گر حداقل باید از 3 اندیکاتور استفاده کند. استفاده از تکنولوژی در بهره گیری از بهترین استراتژی ها و هم چنین اندیکاتور ها، معامله گران را به سمت استفاده از نرم افزار های قوی و کاربردی همانند دستیار فارکس حرفه ای برده اند.

این به این دلیل است که به دلیل الگوهای عمل قیمت ممکن است در بازه های زمانی مختلف معاملاتی وجود داشته باشد. بنابراین، این استراتژی توجه بسیاری از معامله گران را به خود جلب می کند و افراد زیادی مایل به استفاده از آن هستند. دوره ای که میخواهیم به شما معرفی کنیم یکی از بهترین استراتژی باینری آپشن و فارکس بحساب می آید. که میتوان به جرئت گفت فراتر از یک استراتژیست چرا که از پکیج بصورت کلی شامل دو استراتژی با تمپلت و اندیکاتور های سفارشی و چند صد دلاری میباشد و براحتی نیاز شما را برای تحلیل ساده تر بازار های مالی فراهم میسازد. مدت زمان این استراتژی معاملاتی می‌تواند از چند دقیقه تا چند ساعت متفاوت باشد.

در واقع استراتژی های فارکس تماما لازم نیست با اندیکاتور ها انجام شود و راه های دیگری در این باره وجود دارد که در ادامه به آن ها می پردازیم. در این مقاله استراتژی فارکس روزانه 50 پیپ را به شما آموزش دادیم که یکی از بهترین استراتژی های کاربردی در بازار فارکس به شمار می رود. شما می توانید از استراتژی فارکس روزانه 50 پیپ در کنار سایر ابزارهای معاملاتی مانند اندیکاتورها،سطوح حمایت و مقاومت،ابزار فیبوناچی و خطوط روند استفاده کنید و معاملات سودآوری انجام دهید.