با افزایش ریسک گریزی، 1.20 را هدف قرار می دهد


  • با بدتر شدن وضعیت چین، قیمت پوند/دلار آمریکا تحت فشار فروش قرار می‌گیرد.
  • روسیه و اوکراین به افزایش تنش ادامه می دهند و ریسک گریزی را تشدید می کنند.
  • دلار آمریکا ممکن است به دلیل کاهش بازدهی ایالات متحده، نزولی را تجربه کند.

چشم انداز پوند/دلار آمریکا اندکی نزولی است زیرا این جفت ارز با ریسک گریزی ناشی از وخامت اوضاع همه گیر در چین مواجه است.

آیا شما علاقه مند به ،ب اطلاعات بیشتر در مورد سیگنال های فار، هستید؟ راهنمای دقیق ما را بررسی کنید-

اوایل پنجشنبه در لندن، GBP/USD پس از تثبیت سودهای روزانه برای اولین بار در سه روز گذشته، به 1.2025 سقوط کرد. COVID-19 و تنش بین روسیه و اوکراین ممکن است مقصر ضعف اخیر جفت کابل باشد. با این حال، بازده ،انه داری ایالات متحده کاهش یافت که باعث شد قیمت ها کاهش یابد سقوط.

مقامات بریت،ا اخیراً شرایط آزمایش کووید را برای مسافران چینی اعلام ،د، زیرا ویروس در سرزمین اژدها در گردش است، اما پکن «کووید-19 صفر» را لغو کرد.

در همین حال، امتناع روسیه از برقراری صلح با اوکراین بدون معاهده سرزمینی اضافی و تشدید جنگ ،سون، احساسات بازار را کاهش می دهد. کیف اخیراً پس از هشدار یک دیپلمات اوکراینی درباره پرتاب موشک، با انفجارهایی ،زید.

با وجود این، به نظر می‌رسد داده‌های مختلط ایالات متحده و فقدان لفاظی تندروانه فدرال رزرو از ،یداران پوند/دلار آمریکا در پایان سال محافظت می‌کند. شاخص تولید دسامبر ریچموند، فدرال رزرو از -4.0 در مقایسه با -9.0 در ماه اکتبر به 1.0 کاهش یافت، در حالی که فروش مسکن در ایالات متحده به انتظار کاهش یافت. -37.8% y/y از -36.7٪ مورد انتظار.

این پس‌زمینه باعث شد که بازدهی ،انه‌داری 10 ساله ایالات متحده پس از رسیدن به بالاترین سطح خود از 19 اکتبر، 2.6 واحد پایه کاهش یابد و به 3.86 درصد برسد.

حتی اگر دلار آمریکا به دلیل افزایش احتمالی مطالبات اولیه بیکاری تحت فشار باشد، یک تقویم و احساسات نامطلوب می تواند منجر به روند نزولی پوند/دلار آمریکا شود.

چشم انداز فنی قیمت پوند/دلار: فروشندگان با مانع 1.20 روبرو هستند

چشم انداز GBP/USD

قیمت پوند/دلار آمریکا نسبت به نوسان اخیر بالاتر از منطقه 1.2100 یک چرخش دور داشت. این جفت در حال حاضر پایین تر از SMA کلیدی 20 دوره ای در نمودار 4 ساعته است. در همین حال، SMA های 50 دوره ای و 200 دوره ای به طور بالقوه در حال ایجاد یک متقاطع نزولی هستند.

آیا علاقه مند به ،ب اطلاعات بیشتر در مورد کارگزاران فار، کم پراکنده هستید؟ راهنمای دقیق ما را بررسی کنید-

با این حال، حمایت کلیدی در 1.2000 همچنان فروشندگان را آزار می دهد. در صورت ش،ت نزولی، این جفت ممکن است سقوط بزرگی را به سمت حمایت بعدی در 1.1900 تجربه کند. بازار در میان هفته کریسمس هیچ حرکتی ندارد. بنابراین، عاقلانه است که منتظر یک اقدام واضح برای گرفتن یک فرصت معاملاتی باشید.

اکنون به دنبال تجارت فار، هستید؟ در eToro سرمایه گذاری کنید!

67٪ از حساب های سرمایه گذار ،د هنگام معامله CFD با این ارائه دهنده ضرر می کنند. باید در نظر داشته باشید که آیا می تو،د ریسک بالای از دست دادن پول خود را بپذیرید یا خیر.

ثاقب اقبال

ثاقب اقبال یک تحلیلگر بازار، تاجر صندوق سرمایه گذاری و مربی است که از سال 2011 با تجزیه و تحلیل و محتوای آموزشی خود به صنعت خدمت می کند. نویسنده در معرض دید زیادی از بازارها و موسسات مالی مختلف است. او به‌خاطر بررسی‌های معاملات روزانه‌اش و تحلیل‌های بازه زم، متعدد شهرت دارد.

مشاهده همه پست های ثاقب اقبال

بعدی را بخو،د

پیش بینی GBP/USD من

چگونه سفارشات محدود در DEX کار می کنند؟

با بدتر شدن وضعیت چین، قیمت پوند/دلار آمریکا تحت فشار فروش قرار می‌گیرد. روسیه و اوکراین به افزایش تنش ادامه می دهند و ریسک گریزی را تشدید می کنند. دلار آمریکا ممکن است به دلیل کاهش بازدهی ایالات متحده، نزولی را تجربه کند. چشم انداز پوند/دلار آمریکا اندکی نزولی است زیرا این جفت ارز با ریسک گریزی ناشی از وخامت اوضاع همه گیر در چین مواجه است. -آیا علاقه مند هستید در مورد سیگنال های فار، بیشتر بد،د؟ راهنمای دقیق ما را بررسی کنید – اوایل پنجشنبه در لندن، GBP/USD پس از تثبیت سودهای روزانه برای اولین بار در سه روز گذشته، به 1.2025 کاهش یافت. COVID-19 و تنش بین روسیه و اوکراین ممکن است مقصر ضعف اخیر جفت کابل باشد. ایالات متحده…


منبع: https://www.forexcrunch.com/gbp-usd-outlook-bears-targeting-1-20-as-risk-aversion-grows/