افزایش قیمت طلا در حالی که خریداران امیدوارند داده های تورم ایالات متحده را خنک کند


  • سوگیری تا زم، که بالای خط روند صعودی باقی بماند صعودی باقی می ماند.
  • تورم ایالات متحده می تواند امروز تحرکات شدیدی ایجاد کند.
  • پس از فرار از الگوی پرچم، نرخ یک حرکت صعودی جدید را نشان داد.

قیمت طلا در کوتاه مدت افزایش یافت و در زمان نگارش این مقاله حدود 1787 دلار معامله شد. کاهش ارزش دلار به ف، زرد کمک کرد تا به بالاترین حد خود نزدیک شود.

آیا به دنبال معاملات خودکار هستید؟ راهنمای دقیق ما را بررسی کنید-

اگر دلار به کاهش ارزش خود ادامه دهد، XAU/USD می تواند رشد خود را از سر بگیرد. اساساً، داده های ایالات متحده واقعاً می تواند امروز بازارها را تکان دهد و می تواند احساسات را تغییر دهد. ایالات متحده قرار است داده های تورم را منتشر کند، ارقام اقتصادی می تواند حرکت های شدیدی را در همه بازارها و نه تنها XAU/USD ایجاد کند.

انتظار می‌رود شاخص قیمت مصرف‌کننده مترمربع رشد 0.3 درصدی را در نوامبر در مقابل رشد 0.4 درصدی در اکتبر گزارش کند، CPI سالانه ممکن است رشد 7.3 درصدی را در مقابل 7.7 درصد در دوره گزارش قبلی گزارش دهد، در حالی که CPI اصلی می‌تواند ثبت شود. رشد 0.3 درصدی در ماه گذشته.

کاهش تورم می تواند دلار را تضعیف کند و ممکن است XAU/USD را بالا ببرد. در مقابل، تورم بالاتر گزارش شده توسط ایالات متحده می تواند دلار را تقویت کند و می تواند قیمت طلا را کاهش دهد.

همچنین، فردا FOMC را خواهیم داشت که نشان دهنده یک رویداد پر تاثیر است. انتظار می رود فدرال رزرو نرخ وجوه فدرال را 50 واحد در ث،ه از 4.00% به 4.50% افزایش دهد.

تحلیل تکنیکال قیمت طلا: روند صعودی برای از سرگیری

قیمت طلا

از نقطه نظر فنی، سوگیری تا زم، که بالای خط روند صعودی باقی بماند، صعودی باقی می‌ماند. پس از فرار از الگوی کانال نزولی، XAU/USD نشان داد که حرکت نزولی به پایان رسیده است و ،یداران می توانند سعی کنند آن را بالاتر ببرند.

قبل از صعود مجدد خط روند نزولی ش،ته را آزمایش کرد. خط روند صعودی و 1781 دلار نشان دهنده سطوح حمایتی هستند. سطح تاریخی 1781 دلار نشان دهنده یک مقاومت ثابت است. عبور و تثبیت از بالای آن ممکن است نشانه رشد بیشتر باشد.

-اگر به معاملات روز فار، علاقه دارید، راهنمای ما برای شروع را بخو،د.

نقطه محوری هفتگی 1791 دلار به ،وان یک سطح مقاومت کلیدی است. از نظر فنی، سوگیری همچنان صعودی است، اما باید دید پس از انتشار ارقام تورم ایالات متحده چه واکنشی نشان خواهد داد. XAU/USD می تواند حرکات تند را در هر دو جهت ثبت کند.

اکنون به دنبال تجارت فار، هستید؟ در eToro سرمایه گذاری کنید!

67٪ از حساب های سرمایه گذار ،د هنگام معامله CFD با این ارائه دهنده ضرر می کنند. باید در نظر داشته باشید که آیا می تو،د ریسک بالای از دست دادن پول خود را بپذیرید یا خیر.

Olimpiu Tuns

Olimpiu Tuns فارغ التحصیل کارشناسی ارشد در مدیریت بازرگ، است و یک تحلیلگر / معامله گر / مربی با تجربه بازار با 10 سال تجربه در بازارهای مالی است که در فار،، کالاها، شاخص ها، ارزهای دیجیتال و سهام تخصص دارد. او به‌،وان تحلیلگر بازار برای سه شرکت کارگزاری بزرگ، به‌،وان معامله‌گر پروپوزال، و به‌،وان مشارکت‌کننده/خلق محتوا برای پورتال‌های خبری و پلت‌فرم‌های آموزشی کار کرد.

مشاهده همه پست های Olimpiu Tuns

بعدی را بخو،د

تحلیل قیمت طلا

تحلیل قیمت پوند/دلار: کاهش دلار در کاهش تورم ایالات متحده

سوگیری تا زم، که بالای خط روند صعودی باقی بماند صعودی باقی می ماند. تورم ایالات متحده می تواند امروز تحرکات شدیدی ایجاد کند. پس از فرار از الگوی پرچم، نرخ یک حرکت صعودی جدید را نشان داد. قیمت طلا در کوتاه مدت افزایش یافت و در زمان نگارش این مقاله حدود 1787 دلار معامله شد. کاهش ارزش دلار به ف، زرد کمک کرد تا به بالاترین حد خود نزدیک شود. آیا به دنبال معاملات خودکار هستید؟ راهنمای دقیق ما را بررسی کنید – اگر دلار به کاهش ارزش خود ادامه دهد، XAU/USD می تواند رشد خود را از سر بگیرد. اساساً، داده های ایالات متحده واقعاً می تواند امروز بازارها را تکان دهد و می تواند احساسات را تغییر دهد. …


منبع: https://www.forexcrunch.com/gold-price-soaring-as-buyers-،ping-cooled-us-inflation-data/