استرالیا نمونه ای برای دنبال کردن است. پیش بینی تا 06.12.2022


06-12-2022 06-12-2022
استرالیا نمونه ای برای دنبال ، است. پیش بینی تا 06.12.2022

استرالیا نمونه ای برای دنبال ، است.  پیش بینی در تاریخ 2022/06/12 |  لایت فاینانس

دیمیتری دمیدنکو

لوگو

عجله باعث ضایعات می شود. اقتصاد استرالیا در مقایسه با سایر کشورهای گروه 20 کمترین خطر سقوط به سمت رکود را دارد. سیاست پولی RBA از اقتصاد محافظت می کند اما آن را عقب نگه می دارد محترم.

تحلیل بنیادی هفتگی دلار استرالیا

از بین این دو بدی کوچکتر را انتخاب کنید. در بیشتر سال 2022، فدرال رزرو معتقد بود که اگر تورم بالا به سرعت سرکوب شود، درد اقتصاد ایالات متحده در صورت افزایش تهاجمی نرخ وجوه فدرال کمتر خواهد بود. در غیر این صورت، اقتصاد ایالات متحده وارد یک محیط تورمی جدید خواهد شد که منجر به بحران هزینه های زندگی و مشکلات بیشتری برای اقتصاد خواهد شد. با این حال، در پایان سال، فدرال رزرو شروع به بحث در مورد ریسک های دوجانبه کرد. تنظیم کننده ایالات متحده تلاش خواهد کرد با حرکت در گام های کوچک از رکود جلوگیری کند. این استراتژی مدت‌هاست که توسط بانک مرکزی استرالیا اجرا شده است که باید بر روی آن تأثیر بگذارد محترم.

فیلیپ لو و همکارانش در بانک مرکزی سه بار سرمایه گذاران را در ده نشست گذشته RBA غافلگیر ،د، اما جلسه آنها در 6 دسامبر هیچ شگفتی به همراه نداشت. طبق پیش‌بینی همه کارشناسان بلومبرگ، نرخ بهره اصلی با 25 واحد افزایش به 3.1 درصد رسید. در همان زمان، رئیس بانک مرکزی استرالیا خاطرنشان کرد که انتظار رشد بیشتر در نرخ های بهره را دارد، اگرچه با مسیر توافق شده قبلی مطابقت ندارد. نرخ نقدی بسته به داده ها تغییر خواهد کرد.

علیرغم این واقعیت که از ابتدای چرخه محدودیت پولی، نرخ بهره 300 واحد افزایش یافته است که تهاجمی ترین تشدید از سال 1989 است، RBA از نظر سرعت از فدرال رزرو و سایر بانک های مرکزی عقب است. به ،وان مثال، بانک مرکزی نیوزلند هزینه های استقراض را 400 واحد و فدرال رزرو تا 375 واحد پایه افزایش داد. در عین حال، بازارهای مشتقه سقف نرخ نقدی استرالیا را کمترین میزان در بین کشورهای فوق ،ن می زنند.

پویایی سقف نرخ بهره مورد انتظار

منبع: بلومبرگ

از سوی دیگر، ایالات متحده در آستانه رکود است و RBNZ در پیش بینی های خود، رکود در اقتصاد نیوزیلند را به ،وان یک سناریوی پایه می داند. منحنی بازده در استرالیا بر خلاف منحنی بازده ایالات متحده مع، نشده است. علاوه بر این، RBA خاطرنشان می کند که احتمال رکود در استرالیا در میان کشورهای G20 کمترین است.

دینامیک عملکرد و منحنی بازده در استرالیا

منبع: بلومبرگ

با این وجود، اثرات انقباض پولی در حال حاضر قابل مشاهده است، تورم در ماه اکتبر کاهش یافته و حساب جاری با ،ری در میان پرداخت های هنگفت به سرمایه گذاران خارجی شگفت آور است.

این محترم روند نزولی ناشی از انقباض پولی کندتر توسط RBA در مقایسه با فدرال رزرو است. با این حال، پس از تغییر در چشم انداز فدرال رزرو، از جمله قصد آن برای در نظر گرفتن ریسک های دوجانبه، وضعیت تغییر کرده است. اکنون سرعت پایین چرخه پیاده روی نرخ RBA دیگر بر استرالیایی ها فشار نمی آورد. علاوه بر این، سرمایه گذاران از لانگ دلار آمریکا خارج شده اند و این جفت ارز را به بالاترین سطح ماه سپتامبر رسانده اند.

هفتگی محترم طرح معاملاتی

به نظر من، محترم بیشتر به عوامل خارجی وابسته است تا عوامل داخلی، از جمله سرعت انقباض پولی RBA. محرک های اصلی در حال حاضر ریسک پذیری جه،، وضعیت اپیدمیولوژیک در چین و اقدامات فدرال رزرو هستند. RBA تنها می تواند به نحوی تأثیر این عوامل را کاهش دهد یا رالی استرالیا را به عقب براند. اگر AUDUSD به زیر 0.669 برسد، می توان فروش کوتاه مدت را وارد کرد.

نمودار قیمت AUDUSD در حالت زمان واقعی

محتوای این مقاله منع، کننده نظر نویسنده است و ،وماً بیانگر موضع رسمی LiteFinance نیست. مطالب منتشر شده در این صفحه فقط برای اه، اطلاعاتی ارائه شده است و نباید به ،وان ارائه مشاوره سرمایه گذاری برای اه، دستورالعمل 2004/39/EC در نظر گرفته شود.

به این مقاله امتیاز دهید:

{{ارزش}} ( {{count}} {{،le}} )




منبع: https://www.litefinance.org/blog/،ysts-opinions/aussie-is-an-example-to-follow-forecast-as-of-06122022/