استراتژی معاملاتی فارکس به صورت تست شده به همراه بهترین روش معاملاتی میداس سرمایه-فارکس تکنیکال

وقتی صحبت از انتخاب بهترین و سودآورترین استراتژی معاملاتی فارکس می شود، واقعاً هیچ پاسخ واحدی وجود ندارد. بهترین استراتژی های معاملاتی فارکس به صورت فردی مناسب خواهد بود. این به این معنی است که شما باید در وهله اول لازم است شخصیت خود را در نظر بگیرید و بهترین سیستم معاملاتی فارکس را که مناسب شما باشد، انتخاب کنید. استراتژی که برای شخص دیگری بسیار خوب عمل می کند، ممکن است برای شما کارساز نباشد. این استراتژی یکی دیگر از سودده ترین استراتژی های فارکس به شمار می‌آید که به کاربران این امکان را می‌دهد تا نقاط حمایت و مقاوت را به راحتی تشخیص دهند. پس از تشخیص و شناسایی سطوح مذکور، معاملات در همین رنج(حوالی) صورت می‌گیرد.

اگر به دنبال یک استراتژی معاملاتی سود ده برای سووینگ تریدینگ در بازار فارکس می گردید ، تا آخر این مطلب با ما همراه شوید تا تحولی چشمگیر را در روند معاملات خود شاهد باشید. سرمایه گذاری در بازار ارزهای رمزنگاری شده علاوه بر پرسود بودن، بسیار پرریسک نیز خواهد بود. در عین حال که ممکن است، سود بسیار زیادی طی چند روز داشته باشید؛ احتمال این که سرمایه خود را طی مدت زمان کمی از دست دهید، بسیار زیاد میباشد.

  • در این بخش از مقاله ما شما را به طور خلاصه با چند روش معامله طلا آشنا می‌کنیم.
  • به یاد داشته باشید (بیضی های بنفش) خط آبی در زیر خط نارنجی قرار دارد و در حال حرکت می باشد (در غیر اینصورت، بهتر است سیگنال را نادیده بگیرید).
  • البته همانطور که می‌دانید سرمایه گذاری در بازارهای مالی به خصوص فارکس نیازمند کسب مهارت و تجربه است و از آن مهم‌تر نیازمند یک استراتژی مفید و سودمند است.
  • در استفاده از شاخص کانال کالا ، هر بار که CCI به زیر ۱۰۰- کاهش باید (با رنگ آبی مشخص شده)، قیمت‌ها با افزایش قیمت واکنش نشان می‌دهند.
  • یک راه موثر این است که قبل از خارج شدن کنترل وضعیت از دستتان، یک مقدار یا درصد ضرر را تعیین کنید که در صورت وقوع آن، باید عقب ‌نشینی کرده و استراتژی خود را اصلاح کنید.

استراتژی معاملاتی به معامله گران در تصمیم گیری های معاملاتی کمک خواهد کرد آنها با استفاده از استراتژی می توانند نقاط ورود به بازار و خروج از آن را به طور صحیح پیدا کنند و به درستی وارد پوزیشن های خرید یا فروش شوند. به عبارتی استراتژی معاملاتی سیستمی است که به معامله گران کمک کند تا زمان ورود خود به بازار و خروج از آن را تعیین کنند و بتوانند به طور صحیح تصمیم های خود را اتخاذ کنند. مهم ترین نکته این است که باید بدانید اگر استراتژی سودآوری برای خود انتخاب کنید، می توانید سرمایه گذاری خود را در این بازار چند برابر کنید. لذا اگر این دوره آموزشی را تهیه کردید حتما به نکات مهمی که در آن گفته میشود عمل کنید تا بهترین نتیجه را در کمترین زمان بگیرید. با این حال، توجه به این نکته مهم است که در سمت مدیریت ریسک، به مهارهای محکم نیاز است. این استراتژی های معاملاتی فارکس به حفظ سطح حمایت و مقاومت متکی هستند.

چگونه چرخه های معاملاتی را تشخیص دهیم و انواع آن را بشناسیم؟

این استراتژی بر اساس تایم فریم هفتگی تنظیم شده است، که می تواند برای پوزیشن تریدینگ بر روی جفت ارزهای مختلف استفاده گردد. این استراتژی بر اساس جهش های قیمتی پایه گذاری شده است – و از این منطق پیروی میکند که “اگر قیمت با سرعت افزایش پیدا کند، دیر یا زود افت خواهد کرد”. در این استراتژی معاملاتی فارکس تریدر ها در ساعات پایانی بازار معامله می‌کنند. سبک فارکس سوئینگ تریدینگ مناسب استراتژی معاملاتی و افرادی است که اولا سرمایه های نسبتا بزرگی دارند و دوما زمان این که تمام روز در حال مانیتور کردن بازار باشند را ندارند.

اینکه مردم چه احساسی دارند و چگونه در بازار فارکس رفتار می کنند، مفهومی است که پشت استراتژی احساسات بازار وجود دارد. تجزیه و تحلیل روندهای گذشته طی چندین ماه می تواند به شما ایده خوبی از حرکت قیمت یک ارز یا جفت ارز فارکس بدهد. همچنین ایده خوبی است که ارزی را انتخاب کنید که رشد قوی و ثابتی را نشان دهد. انتخاب بهترین ارزها و ارزیابی مجله خبری فارکس تکنیکال وضعیت اقتصادی و سیاسی کشور مورد نظر، شما را قادر می سازد تا با اطمینان از مثبت بودن نوسانات قیمت در اکثر موارد، ارزها را معامله کنید. گروه فارکس استراتژی با تکیه بر تخصص چندین ساله خود در زمینه بازارهای مالی در نظر دارد با ایجاد امکانات مختلف برای معامله گران ایرانی، گامی مهم در این راه برداشته و علاقه مندان آن را یاری کند.

گام اول : تشخیص روند اصلی بازار

زیرا شما نمی توانید تصویر بزرگ بازار را در داخل تلفن همراه خود ببینید. بنابراین باید روشی را انتخاب کنید که نیازی به دید گسترده ای از بازار نداشته باشد. در این نوع استراتژی معاملاتی فارکس، تصویر کاملی از بازار مورد نیاز است. در این استراتژی شما تعداد فرصت های معاملاتی بیشتری دارید و با انجام این استراتژی، نسبت ریسک به پاداش متوسطی خواهید داشت. اما برای استفاده از این استراتژی، باید زمان زیادی سرمایه گذاری کنید و در تحلیل تکنیکال قوی باشید. شما می توانید از تخفیف های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت قیمت اکشن استفاده کنید.

این سطوح اصلاحی فیبوناچی به صورت شش خط در نمودار قیمت دارایی ترسیم می شوند. سه نقطه اول در بالاترین نقطه (100٪)، پایین ترین نقطه (0٪) و میانگین (50٪) ترسیم می شوند. سه خط باقیمانده در 61.8%، 38.2% و 23.6% ترسیم شده اند که درصد قابل توجهی در دنباله فیبوناچی هستند. یک استراتژی باند بولینگر برای ایجاد سطوح حمایت و مقاومت احتمالی که ممکن است در بازار وجود داشته باشد استفاده می شود. هدف سیستم‌های پیرو روند کسب سود از زمان‌هایی است که سطوح حمایت و مقاومت شکسته می‌شوند. این نوشته در آموزش ارزهای دیجیتال، آموزش کار با صرافی‌ها، آموزش معامله‌گری و ترید ارسال شده است.

در این سبک از معامله تریدر ها سود های کوچک تری می‌گیرند اما تعداد ترید های خیلی بیشتری نسبت به سبک های معاملاتی دیگر دارند. اگر یک استراتژی مناسب برای خود انتخاب کرده اید و از سودده بودن آن اطمینان دارید، شاید به ذهنتان آمده باشد که این استراتژی را کد نویسی کرده و رباتی طراحی کنید که اتوماتیک برای شما ترید کند. اما اگر شخص دیگری همین استراتژِ معاملاتی را کپی کند ممکن است با دیدن چند معامله ضررده کنترل خود را از دست بدهد و وارد معاملات غلطی بشود. شما با داشتن تنها چارت کندل استیک می‌توانید استراتژی‌های پرایس اکشن را پیاده‌سازی کرده و استفاده کنید.