استراتژی فارکس چیست؟ 5 استراتژی خوب فارکس ایتسکا-فارکس تکنیکال

ترفند این است که استاپ ضرر خود را زیر نوسان پایین قبلی (روند صعودی) یا بالاتر از نوسان بالای قبلی (روند نزولی) قرار دهید. همیشه به یاد داشته باشید که بازه زمانی نمودار سیگنال باید حداقل یک ساعت کمتر از نمودار پایه باشد. برای این استراتژی فارکس، دو مجموعه از خطوط میانگین متحرک برای بهترین نتایج انتخاب شده است. برای اطمینان از اینکه آیا یک روند ارزش معامله را دارد یا خیر، خطوط MA باید به عمل قیمت مربوط شوند. به دلیل بزرگی حرکات درگیر، این نوع سیستم این پتانسیل را دارد که موفق ترین استراتژی معاملاتی فارکس باشد.

  • اگر قیمت بالاتر از میانگین متحرک نمایی باشد، نشانه کاهش به زودی آن و اگر قیمت کمتر از میانگین متحرک نمایی باشد، نشانه افزایش آن در آینده نزدیک است.
  • توجه به ناکارآمدی های بازار و تجزیه و تحلیل هر عامل مهمی که ممکن است بر قیمت کوتاه مدت یک ارز تأثیر بگذارد، مهم است.
  • گفتن این که پرایس اکشن به تنهایی یک استراتژی معاملاتی است خیلی درست به نظر نمی‌رسد.
  • بهترین استراتژی فارکس، استراتژی معاملاتی است که به تریدر اجازه تجزیه و تحلیل می‌دهد و باعث می‌شود تریدر با اطمینان از تکنیک‌های مدیریت ریسک معامله کند.

همانطور که در مورد تمام معاملات وجود دارد، تعدادی استراتژی پیدا خواهید کرد که می توان آنها را بهینه کرد تا فعالیت های تجاری شما را برآورده کند. بهترین استراتژی تجارت فارکس به شما امکان می دهد سود بالقوه خود را افزایش دهید. هنگام شرکت در معاملات روزانه، لازم است به یاد داشته باشید که با باز کردن و بستن تعداد زیادی از معاملات، هزینه های زیادی را متحمل خواهید شد. از آنجایی که این هزینه‌ها می‌تواند بر سود واقعی حاصل از این معاملات در یک روز معین بیشتر باشد، مهم است که با احتیاط نزدیک شوید. موفقیت استراتژی شما به استفاده از ابزارهایی که در اختیار دارید و همچنین تحلیل صحیح عوامل تعیین کننده بازار بستگی دارد. بنابراین، شما نیاز به بینش و دانش فنی لازم دارید تا بتوانید یک استراتژی معاملاتی روزانه را برای خود کارآمد کنید.

اندیکاتور های رایگان فارکس

به بیان ساده، این عبارات نشان دهنده تمایل یک بازار به عقب نشینی از سطوح پایین و بالای قبلی است. اصطلاحاً انجام معاملات مکرر و پشت سرهم در قبال دریافت سوددهی اندک را نوسانگیری یا اسکالپینگ گویند. در این روش معامله‌گر در طول روز می‌تواند معاملات مکرر باز و بسته کند و در قبال آن سود اندکی به دست آورد.

این استراتژی ها برای مدت قابل توجه‌ای برای معامله گران بسیاری سودآوری کرده‌اند و می‌توان به آنها اعتماد کرد اما باید از آنها در شرایط مناسبی استفاده کرد. معاملات سوئینگ یک استراتژی سوداگرانه است که به موجب آن معامله گران به دنبال سود بردن از بازارهای Range و همچنین بازارهای روند یا Trend هستند. معامله گران با شناسایی «سئوینگ بالا» و «سوئینگ پایین» می توانند موقعیت های خرید و فروش را بر انتخاب کنند. سطوح کلیدی (مقاومت و حمایت) در بازه های زمانی طولانی (هفتگی/ماهانه) به دلیل دید جامع از بازار، اطلاعات ارزشمندی را برای معامله گران پوزیشن در اختیار آنها میگذاردد. نقاط ورود و خروج را می توان با استفاده از تحلیل تکنیکال مطابق با سایر استراتژی ها قضاوت کرد.

معاملات محدوده یا Range می تواند نسبت ریسک به پاداش بالایی داشته باشد، اما این امر ملزم به سرمایه گذاری طولانی مدت در هر معامله است. شما میتوانید بر مبنای اهداف خود و میزان مجله خبری فارکس تکنیکال منابعی که دارید میزان انطباق این استراتژی را برای خود ارزیابی کنید. معاملات فارکس مستلزم کنار هم قرار دادن چندین فاکتور برای تدوین یک استراتژی معاملاتی شخصی سازی شده است.

استراتژی فارکس بدون اندیکاتور

برای یادگیری بهتر استراتژی معاملات معاملات ویدئوهای ما را در کانال آپارات تجارت آفرین دنبال کنید. معاملات انتقالی به نوسانات نرخ بهره بین ارزهای مرتبط وابسته است، بنابراین، طول معامله از میان مدت تا بلندمدت (هفته ها، ماه ها و احتمالاً سال ها) است. پس از مثال استراتژی معاملات اسکالپ فارکس در بالا به لیستی از مزایا و معایب آن میرسیم. پیشنهاد میکنیم در داخل سایت گوگل فارکس از منوی آبشاری «استراتژی و ابزارها» بر روی «استراتژی های کاربردی» کلیک نمایید. از این بخش میتوانید استراتژی های کاربردی فارکس را مطالعه و بررسی کنید. Scalp یک روش معامله در فارکس میباشد که مخصوص معاملات کوتاه مدت با حجم بالای Lot است.

استفاده از دو استاچستیک – یکی آرام و یکی سریع – ترکیبی برای تشخیص زمان پایان اصلاح قیمت و حرکت در جهت روند. رویکرد تحلیل در واقع به این سوال که “چطور اطلاعات معاملات خود را یافت می‌کنید” پاسخ می‌دهد. همچنین با مشاهده تقویم اقتصادی فارکس موجود در این صفحات از رویدادهای مهم خبری و اخبار فارکس مطلع باشید. بلی.هر استراتژی که برایند ماهانه مثبت داشته باشد قابل قبول میباشد.

خصوصیت این روشها اینست که نیاز به دانش ترید خاصی ندارد و چند قانون ساده دارد که باید رعایت کرد ، لطفا اینها را برای مدتی در حساب دمو فارکس امتحان کنید. به راحتی از برنامه ریزی معاملاتی فارکس حرفه ای که توسط مشاورین متخصص شما به صورت شخصی سازی شده بسته به نوع علاقه شما در تلگرام و یا واتس آپ استفاده نمایید. برای مثال اگر پوند بریتانیا دارای نرخ بهره 5 درصد باشد و دلار آمریکا نرخ بهره دو درصدی داشته باشد و شما به خرید جفت‌ارز GBP/USD بپردازید، در واقع در حال انجام معامله حامل هستید. معامله گران پوزیشن ممکن است برای چند هفته،‌ چند ماه یا حتی چند سال معامله خود را باز نگه دارند. تمایل کمتر به بیش از حد معامله کردن برابر است با وقت‌گذرانی کمتر در بازارهای معاملاتی.

خب همانطور که انتظار داشتیم و در تصویر میبینید، بازار بعد از برخورد به آن منطقه PRZ بیش از 650 پیپ ریزش کرد و سود شیرینی را برای معامله گرانی که با استراتژی CTS ترید می کنند برجای گذاشت. به منظور اجرای یک استراتژی معاملاتی فارکس، حتما در مورد تمام نکات و نکات این استراتژی مطالعه کنید. برای درک اینکه هر استراتژی مستلزم چیست و چگونه می توانید از این استراتژی برای منافع خود استفاده کنید، باید زمان بگذارید.

این روش کمی پرخطرتر است اما می‌تواند بازده بسیار بزرگی داشته باشد. اما مهم ترین نوع دسته‌بندی انواع استراتژی فارکس شامل سه دستهٔ مختلف است. 7-اصول مدیریت سرمایه را متناسب با استراتژی معاملاتی خود رعایت کنید.