استراتژی فارکس چیست؟ + معرفی 8 مورد از بهترین استراتژی های فارکس محمد فاموریان-فارکس تکنیکال

همچنین می توانید در بخش چت این اپلیکیشن با سایر معامله گران تبادل نظر کنید.علاوه بر این، می ‌توانید ربات را در آخرین بازار آزمایش کنید و نتایج را بررسی کنید. از جمله مزیت های این استراتژی می توان گفت که ارائه یک دوره زمانی کوتاه با نسبت ریسک و پاداش طبیعی ضروری است. از معایب این استراتژی می توان به استفاده خاص از بازار فارکس و ایجاد فرصت های معاملاتی محدود اشاره کرد. مهمترین مزیت این استراتژی این است که معاملات بیشتری را نسبت به هر تجارت فارکس پوشش می دهد. البته نمی توان معایبی مانند نیاز به تخصیص طولانی مدت، نیاز به مهارت بالا در تحلیل تکنیکال و نرخ ضعیف پاداش در رابطه با آن استراتژی را نادیده گرفت.

  • برای کسب اطمینان بیشتر می توانید پس از در یافت سیگنال، یک کندل دیگر نیز صبر کنید، اما در این صورت نقطه ی ورود خوبی را از دست می دهید و حد سود شما کوچک تر خواهد شد.
  • ویدئویی که مشاهده کردید نتیجه قدرت و بازدهی بسیار عالی این استراتژی میباشد که توانسته این سود های عالی را برای ما به ارمغان آورد.
  • ترکیبی از اسیلاتور stochastic، اندیکاتور ATR و میانگین متحرک در مثال بالا برای یک استراتژی سوئینگ معمولی استفاده شده است.
  • Scalp یک روش معامله در فارکس میباشد که مخصوص معاملات کوتاه مدت با حجم بالای Lot است.
  • ما این برنامه را یک استراتژی فارکس می نامیم که تعیین می کند چه زمانی یک جفت ارز خرید و فروش شود.

این برای تریدر های این استراتژِ معاملاتی بدین معناست که علارقم فروش زیاد در این ناحیه، قیمت تمایلی به حرکت به سمت پایین را ندارد. پس بهتر است یا استراتژی معاملاتی خود و یا روش تمرین خود را تغییر بدهید. این سایت در زمینه آموزش سرمایه گذاری مجله خبری فارکس تکنیکال در بورس و بازار آتی کالا فعالیت می کند. شما همچنین می توانید از استراتژی هایی استفاده کنید که بر اساس مبانی بازار معامله می کنند زیرا در این سبک ها نیاز کمتری به تجزیه و تحلیل نمودار دارید و عمدتاً بر اساس اخبار معامله می کنید.

استراتژی ترید با پرایس اکشن در فارکس

در همان زمان ، بازرگانانی وجود خواهند داشت که وحشت زده به فروش می پردازند یا اینکه به راحتی مجبور به بیرون رفتن از موقعیت خود شده و یا ایجاد موقعیت کوتاه می شوند زیرا معتقدند که این می تواند پایین تر شود. جدا از بحث زمان معاملات که شامل سه دسته‌بندی بالا می‌شد، میتوان دسته بندی های دیگری نیز برای انواع استراتژی معاملاتی فارکس معرفی کرد. پلتفرم‌هایی که به صورت معمول برای ترید با استراتژی معاملاتی پرایس اکشن به کار می‌روند نمی‌توانند اطلاعات مورد نیاز برای ترید با سبک ولیوم را به شما بدهند. اگر شما هم علاقه‌مند به بازار فارکس باشید باید بدانید که یکی از عوامل مهمی که شما را به سوددهی مناسب می‌رساند داشتن استراتژی معاملاتی درست است. اگر در یک بروکر فارکس ثبت نام کرده اید، به احتمال زیاد ابزار متاتریدر را در اختیار شما قرار می دهند.

۱- استراتژی پرایس اکشن در بازار فارکس

یکی از استراتژی‌های بالقوه سودآور معاملات فارکس، استراتژی پیرو روند ۴ ساعته است که می‌تواند به عنوان یک استراتژی معاملاتی سوئینگ نیز استفاده شود. این استراتژی از یک نمودار پایه ۴ ساعته برای غربالگری مکان های سیگنال تجاری بالقوه استفاده می کند. همچنین یک نمودار ۱ ساعته به عنوان نمودار سیگنال برای تعیین موقعیت های واقعی استفاده می شود. برای این استراتژی، معامله گران می توانند از متداول ترین الگوهای معاملاتی پرایس اکشن مانند نمودار کندل، هرامی و چکش استفاده کنند.

از الیوت نیز استفاده می کنیم تا بفهمیم کجای موج هستیم و روند غالب ما کدام سمت است. به عنوان مثال اگر در موج 3 صعودی هستیم، خیالمان راحت است که یک حرکت پرفشار صعودی داریم. اما اگر در انتهای موج 5 هستیم، متوجه می شویم که الان دیگر وقت خرید نیست و بعد از این بازار قرار است استراحت بکند. دقت کنید گاها بعضی افراد به اشتباه با الیوت به دنبال نقطه ورود می گردند.

این iframe حاوی منطق مورد نیاز برای پردازش فرم‌های گرویتی مبتنی بر Ajax است. این استراتژی یک ترکیب اصلاحی بین اصلاحی های فیبوناچی و سطوح ماهانه هفتگی روزانه و سالانه است. عموما برای پیوند های روزانه مورد استفاده قرار می گیرد اما ما قادر هستیم که زمان‌های بالاتر را هم با آن درگیر کنیم.