استراتژی فارکس بدون اندیکاتور چیست؟ 2 نکته کلیدی و کاربردی-فارکس تکنیکال

این روش یکی از پیشرفته‌ترین استراتژی‌های معاملات فارکس به حساب می‌آید. پلت فرم های مختلف معاملاتی برخی از بهترین اندیکاتورهای فارکس را برای اسکالپینگ ارائه می دهد. استراتژی معاملاتی ۱ دقیقه ای فارکس را می توان نمونه ای از این سبک معاملاتی در نظر گرفت. اگر به درستی انجام شود، فراوانی معاملات انجام شده به جای سود هر معامله است که به سود قابل توجهی می رسد. ایجاد سود از همه موقعیت ها به جای تمرکز بر یک یا دو معامله مهم است. بنابراین، نیاز به یک چشم کوشا و توانایی استفاده از تمام ابزارهای معاملاتی در اختیار شما دارد.

  • پس همانطور که دیدید دلیل اینکه ما استراتژی CTS را به عنوان موفق ترین و بهترین استراتژی فارکس و کریپتو در سال 2022 انتخاب کردیم آن است که این استراتژی به شدت برای همه چیز فکر کرده است و بسیار دقیق و حساب شده است.
  • یادتان باشد موقعیت معاملاتی صرفا زمانی رخ می دهد که بازار به یکی از ایستگاه ها برسد.
  • البته در نظر داشته باشید که استراتژی معاملاتی شما باید با هر شرایطی سازگار باشد.
  • درست است که تمام استراتژی های معاملاتی معایب خاص خود را دارند و هیچ استراتژی بدون عیب نیست این انتظار می‌رود که شما بهترین را انتخاب کنید.

تطبیق شخصیت معاملاتی با استراتژی مناسب در نهایت به تریدر این امکان را می‌دهد که اولین قدم را در مسیر درست بردارد. معاملات رنج شامل شناسایی نقاط حمایت و مقاومت است که به وسیله آن تریدرها معاملات خود را اطراف این سطوح قرار می‌دهند. این استراتژی بدون نوسانات قابل توجه و بدون روند قابل تشخیص در بازار عملکرد خوبی خواهد داشت. از آنجایی که استراتژی رنج در هر بازه زمانی قابل استفاده است، محدودیتی در انتخاب تایم فریم ندارد. مدیریت ریسک بخش جدایی ناپذیر این روش است؛ زیرا احتمال بریک اوت زدن وجود دارد.

انواع استراتژی های معاملاتی فارکس

معاملات پوزیشن یک استراتژی بلندمدت است که عمدتاً بر عوامل فاندامنتال متمرکز است، اما می توان از روش های تکنیکال مانند نظریه امواج الیوت نیز در این استراتژی استفاده کرد. نوسانات کوچکتر و جزئی تر بازار در این استراتژی در نظر گرفته نمی شود زیرا بر تصویر گسترده تر بازار تأثیر نمی گذارد. این استراتژی را می توان در همه بازارها از سهام گرفته تا فارکس به کار برد. هیچ مدت زمان مشخصی برای هر معامله وجود ندارد زیرا استراتژی‌های Range یا محدوده می‌توانند برای هر بازه زمانی کار کنند. مدیریت ریسک بخشی جدایی ناپذیر از این روش است، زیرا در چنین معاملاتی ممکن است شکست سطوح رخ دهد. پس از یادگیری استراتژی حتی با داشتن قدرتمندترین استراتژی فارکس نیز ابتدا آنرا برای یک مدت معین مثلا به مدت 2 ماه برروی یک حساب دمو آزمایشی فارکس تست نمایید تا سودده بودن آن معلوم شود.

استراتژی فارکس برای حرفه ای ها

ابتدا با بررسی یک چهارچوب زمانی طولانی‌تر، روند کلی را تعیین کنید. می‌توانید از اندیکاتورها برای تأیید روند و ساخت استراتژی معاملاتی خود کمک بگیرید. معامله بر اساس روند زمانی انجام می‌شود که نموداری با چهارچوب زمانی طولانی‌تر را در نظر می‌گیرید، و روندی کلی را تعیین می‌کنید. وقتی روند کلی تثبیت شد، به سوی چهارچوب زمانی کوچک‌تری حرکت می‌کنید و فرصت‌های معامله در جهت آن روند را جستجو می‌کنید. استفاده از اندیکاتورها روی نمودار دارای چهارچوب زمانی کوتاه‌تر، به شما برای تعیین وقت ورودهایتان کمک خواهند کرد. معامله روزانه برای استراتژی معاملاتی و کسانی مناسب است که در طول روز، زمان کافی برای تجزیه و تحلیل، اجرا و نظارت بر یک معامله در اختیار دارند.

هم چنین این قوانین می توانند بسیار ساده و یا پیچیده و سخت باشند. اگر بخواهیم ساده و یا پیچیده بودن آن را به زبان ساده تعریف کنیم، به این صورت است که در نوع ساده با تطبیق تعداد کمی نشانه درست، قابل اجرا هستند. در نوع پیچیده فرد نیازمند تطبیق با تعداد بیشتری نشانه درست و استفاده از منابع بیشتر برای اجرا می باشد. استفاده از مطالب سایت آموزش باینری آپشن ، باینری آپشن کلاب با ذکر منبع بلامانع است. تمام مطالب اینجا همانطور که رایگان گردآوری شده ، رایگان هم در اختیار همه قرار گرفته است.

اگر شما در یک بروکر فارکس ثبت‌نام کرده باشید به احتمال زیاد به شما ابزار متاتریدر را نیز می‌دهند. همچنین می توانید از استراتژی‌هایی که بر اساس فاندامنتال بازار ترید میکنند نیز استفاده کنید چراکه در این سبک ها شما نیاز کم تری به تحلیل چارتی دارید و عمدتا از روی اخبار ترید می کنید. همچنین بهتر است در ابتدای کار نقاط حمایتی در تایم فریم های بالاتر را در نظر بگیرید. طلا به دلیل نواسانات روزانه مناسب، معمولا معامله‌گران زیادی را به سمت خود جذب می‌کند. در نهایت بر اساس تحلیل های خود جهت بازار را تشخیص می‌دهند و وارد معامله می‌شوند. یکی از بهترین ابزار ها برای تریدر های فاندامنتال، سایت فارکس فکتوری هست.

در واقع معامله کردن بدون داشتن استراتژی معاملاتی موفق، صرفا باعث از بین رفتن سرمایه شما می شود. پس در این مقاله تا انتها با ما باشید تا هم تعریف کنیم استراتژی فارکس موفق چیست و چه ویژگی هایی دارد و هم بهترین استراتژی فارکس و کریپتو برای سال 2022 را به طور کامل به شما بیاموزیم. از ساده ترین آن ها برای هر معامله گر این است که بتواند با آن ارتباط برقرار کند و هم چنین به روحیات آن نزدیک باشد. برای این که بدانید آن ساده و یا مطابق خواسته های شما است بهتر است که در ابتدا تست استراتژی فارکس را انجام دهید. به این گونه می توانید دقیق ترین استراتژی فارکس را که برای شما مناسب تر است را استفاده کنید. هم چنین برای این که بتوانید دقیق ترین آن را پیدا و هم چنین تست کنید، می توانید از افرادی که در این زمینه فعالیت می کنند، کمک بگیرید.

بنابراین، نیازی به اندیکاتور ها و مشاوران خبره وجود ندارد، زیرا آنها بر روی داده های قیمت های تاریخی محاسبه می شوند و می توانند بسیار عقب مانده باشند. در این صورت سیگنال های صادر شده ممکن است برخلاف جهت قیمت کنونی تغییر کند. این اندیکاتورهایی که سعی می کنند جهت پیش بینی قیمت را پیش بینی کنند، اغلب بازسازی (در اینجا منظور ریپینت است) می شوند.

مبنای انتخاب یک استراتژی میتواند مقدار زمان، فراوانی فرصت ها و فاصله شما تا هدف مورد نظر در این بازار باشد. برخی از استراتژی های معرفی شده در اینجا نیاز به صرف وقت زیادی دارد در حالیکه مجله خبری فارکس تکنیکال برخی دیگر نیاز به دانش تحلیل فاندامنتال قوی یا تحلیل تکنیکال قوی دارد. استراتژی های فارکس ذکر شده را مطالعه نمایید و یکی از آنها که با آن راحت هستید را برای معامله کردن انتخاب نمایید.