آموزش استراتژی فارکس روزانه 50 پیپ در معاملات-فارکس تکنیکال

استراتژی در گسترده‌ترین معنای خود، ابزاری است که تحقق اهداف را برای افراد ساده‌تر می‌کند. حال زمانی که از استراتژی معاملاتی یا استراتژی ترید در بازارهای مالی استفاده می‌شود به معنای تاکتیک و برنامه نویسی از آن یاد می‌شود. در واقع مدت زمانی که طول می‌کشد تا تریدر یا معامله‌گر یک جفت ارز را انتخاب کند و زمان ورود و خروج از آن را پیدا کند، استراتژی معاملاتی گویند. به زبان ساده‌تر استراتژی فارکس به معامله‌گران کمک می‌کند تا با تحلیل و بررسی بازار بتوانند تا حدودی وضعیت آینده بازار را پیشبینی کنند و به این شکل تا حد زیادی ریسک معاملات خود را پایین بیاورند.

  • _ افراد کاملا مبتدی هم براحتی میتوانند از این استراتژی به کسب درآمد برسند چرا که به زبانی کاملا ساده آموزش ها داده شده اند.
  • بر این اساس، بهترین زمان برای باز کردن یک معامله هنگام شروع یک روند است.
  • استراتژی فارکس روزانه 50 پیپ در سال 2016 توسط فردی به نام مونز ابداع شده است که این استراتژی معاملاتی براساس اندیکاتور MA در بازار فارکس به کار گرفته می شود.
  • زمان بندی نقاط ورود با مستطیل قرمز در جهت گیری معامله گر (طولانی) مشخص می شود.

برای مثال، شما می توانید زمانی که EMA فلت (مسطح) شد از معامله خارج شوید. در نمودار مشخص است که پس از کندل نزولی، معمولا یک کندل صعودی (ممکن استت از مجله خبری فارکس تکنیکال کندل نزولی نیز کوچک تر باشد) ظاهر می شود. خدمات کارگزاری در کشور شما توسط شرکت لایت فارکس (اروپا) ارائه می شود (دارای مجوز CySEC با شماره №093/08).

متاتریدر چیست؟ آموزش متاتریدر 4 و 5 رایگان و حرفه ای

مدیریت ریسک مرحله نهایی است که با استفاده از اندیکاتور ATR نقاط توقف ضرر را تعیین میکنیم. مزایا و معایب ذکر شده در زیر باید قبل از دنبال کردن این استراتژی معاملات فارکس در نظر گرفته شود. همانطور که از مثال EUR/USD در بالا مشاهده می شود، معاملات روزانه مستلزم زمان و تلاش زیادی برای پاداش اندک است. همانطور که در بالا ذکر شد، معاملات پوزیشن یک چشم انداز بلندمدت (هفته ها، ماه ها یا حتی سال ها) برای معامله گران دارد.

۹- استفاده از موبایل برای استراتزی در بازار فارکس

میانگین های متحرک یا همان موینگ اوریج ها را که می شناسید؟ این ابزارها به شدت کاربردی هستند و یکی از کاربردهایشان همین است که در پیدا کردن مناطق PRZ به کمک ما می آیند و ترکیب شان با سایر ابزارها نتیجه ای شگرف دارد. هنگامی که شرایط مرتبط و نحوه اعمال استراتژی کلی را در معاملات آنلاین درک کردید، در موقعیت بهتری برای اجرای استراتژی و کسب بیشترین ارزش از آن خواهید بود. روند بلندمدت توسط میانگین متحرک قیمت بالای 200 MA) ) تایید می شود. تمامی ربات های سایت فارکس استراتژی دارای پشتیبانی دائمی رایگان هستند و تیم ما همواره در کنار شما خواهد بود. هم چنین برای استفاده از این اندیکاتور ها افراد نیاز به افزودن آن ها به متاتریدر خود ندارند چرا که نرم افزار متاتریدر به طور پیش فرض این اندیکاتور ها را در اختیار آن ها قرار داده است. برای افزودن این اندیکاتور ها باید Navigator را باز کنید و به این گونه می توان مشاهده کرد که اندیکاتور ها در این لیست وجود دارند و به این صورت آن ها را به چارت خود اضافه کنید.

برای آموزش استراتژی فارکس واگرایی لطفا در داخل سایت گوگل فارکس منوی «آموزش تکنیکال» را انتخاب کنید و سپس مقاله ی «واگرایی چیست؟» را مطالعه فرمایید. استراتژی های قوی فارکس مقدار ضرر کمی دارند اما حتی با طراحی دقیق ترین استراتژی فارکس نیز نمیتوان بدون ضرر بودن آنرا ادعا کرد. ما قبلا به حساب آموزشی اشاره کرده بودیم اما تکرار آن خالی از لطف نیست. شما می‌توانید در حساب آموزشی با آزمایش هرکدام از استراتژی‌های بالا بر ترفندهای معاملات مسلط شوید. آزمایش استراتژی‌ها بدون ریسک از دست دادن دارایی واقعی مزیتی بزرگ برای معامله‌گران نوپاست.

روی کاغذ، استراتژی‌های ضد روند می‌توانند یکی از بهترین استراتژی‌های معاملاتی فارکس برای ایجاد اعتماد باشند، زیرا نسبت موفقیت بالایی دارند. به عنوان مثال شکست ۲۰ روزه به سمت صعودی زمانی است که قیمت از بالاترین سطح ۲۰ روز گذشته بالاتر می رود. سیستم‌های پیروی از روند، به دلیل طولانی بودن مدت زمان، به طرز فکر خاصی نیاز دارند – در این مدت، سود می‌تواند با نوسانات بازار از بین برود. وقتی بازارها نوسان دارند، روندها بیشتر پنهان می شوند و نوسانات قیمت بیشتر می گردد. بنابراین، سیستم پیروی از روند، بهترین استراتژی معاملاتی برای بازارهای فارکس است که آرام و پرطرفدار هستند.

این نوع محیط بازار نوسانات قیمتی سالم را ارائه می دهد که در محدوده ای محدود است. توجه به این نکته مهم است که بازار می تواند وضعیت ها را تغییر دهد. دراین مقاله لیستی از برترین استراتژی های معامله در فارکس ارائه شده و مورد بحث قرار گرفته است تا بتوانید راه حل مناسب خود را بیابید. اگر شما هم در انتخاب یک استراتژی خوب دچار سردرگمی هستید در ادامه این مقاله با خانه بورس ایران – ایتسکا همراه باشید.