۴ استراتژی ساده برای سرمایه‌گذاری؛ چیز‌هایی که می‌دانیم و از یاد می‌بریم ارزدیجیتال

برای شروع و ورود به بازار رمز ارزها آموزش خوبی بود و اطلاعات جامع و مفیدی داشت. انسان از ابتدا تا امروز سعی داشته با اختراعات جدید و ساخت امکاناتی بهتر و بروز تر، نیازهای خود را پاسخگو باشد و شرایط راحتتری برای زندگی در زمین برای خود ایجاد کند. یکی از مهمترین این موارد ، رشد و نمو ارتباطات و روابط اجتماعی در چند ده سال خیر است. در صد سال اخیر ، انسان با روش های مختلفی همچون نامه نگاری و یا تلگراف ، سعی در برقراری ارتباط با یکدیگر داشتند. اما امروز ما می‌توانیم با استفاده از ایمیل و نرم افزارهای ارتباطی در کمتر از چند ثانیه ، با هر نقطه‌ای از دنیا ارتباط برقرار کنیم.

  • با بالارفتن و پایین آمدن قیمت‌ها، احتمالا برای متعادل کردن سبد نیاز به خرید و فروش ارزهای دیجیتالی که در آن‌ها سرمایه‌گذاری کرده‌اید دارید.
  • به طور کلی ، وقتی مقدار آن کم است (زیر 30)، بازار به عنوان “فروش بیش از حد” اشباع فروش oversold نامیده می‌شود.
  • نوسانات، در رمزارزهای با ارزش بازار کم در مقایسه با سایر ارزهای دیجیتال بیشتر بوده و این ارزها عموماً مورد استقبال تریدرها هستند.
  • بنابراین شما به عنوان یک معامله‌گر قبل از آشنایی با انواع استراتژ‌ی معاملاتی ارز دیجیتال، باید بتوانید ریسک سرمایه‌گذاری خود را کاهش دهید.
  • شناخت شما از خودتان و شناخت شما از بازار هرچقدر قوی تر، عمیق تر و طولانی تر باشد، احتمال موفقیت شما نیز بیشتر و بیشتر می شود.
  • خوشحالیم این مطلب برای شما مفید بوده‌، لطفا برای حمایت از ما آن را با دوستان علاقمند به تکنولوژی و ارز‌های دیجیتال به اشتراک بگذارید.

ژورنال معاملاتی‌تان را قبل، در حین و بعد از معامله نگه دارید. یادداشت‌های‌تان را مرور کنید و ببینید آیا چیزی هست که باید یاد بگیرید و یا لازم است تغییری در روند معاملاتی‌تان بدهید. در صورت وقوع کلاهبرداری یا فریب، ارزدیجیتال این حق را دارد که از مراجع قضایی پیگیری کند یا با این نهادها همکاری داشته باشد. حریص‌بودن و خرید در کف، ارتباطی با خریدوفروش شت کوین‌ها ندارد.

نتیجه این خرید بدون تحقیق کاملا به شانس بستگی داشته ولی در اکثر مواقع منجر به ضرر میشه. باید دقیت داشته باشیم که تریدر حرفه ای با استفاده از استراتژی معامله میزان احساسات خود را کنترل می کنه و اجازه نمیده که که هیجانات معامله به به او غلبه کنه. فومو در اصطلاح ارز های دیجیتال یعنی ترس جا موندن از روند رشد بازار. گاهی اوقات این مسئله باعث بروز یک سری هیجانات و در نتیجه باعث تصمیمات غیر منطقی میشه که در نهایت موجب ضرر و زیان معامله گر یا سرمایه گذار میشه. یکی از نکاتی که در این بازار باید در نظر بگیرین اینکه فرصت های سرمایه گذاری تمام شدنی نیست و هر لحظه موقیعت برای سرمایه گذاری هست.

تجزیه و تحلیل

علاوه بر دانش تجربه خودتون هم واقعا عالی در این دوره انتقال دادید..وقتی میگی بچه ها یه چیزی بگم !!! در واقع اون فوت کوزه گری رو میگید که بدون اون واقعا هیچ کاری نمیشه کرد..راستشو بخواید من دوره رو فقط برای کانال سیکنال خریدم ولی وقتی فیلمها رو دیدم متوجه شدم که ارزش دوره بالا تر از سیکنال و این حرفاست..واقعا ممنون. سلام سرکار خانم عیشو سپاس از همراهی شما نه لزومی به تهیه لب تاپ ندارید و با گوشی اندروید میتوانید ویدئوهای آموزشی را ببینید و ترید کنید. سلام جناب آقای ده بزرگی سپاس از همراهی شما تمدید پشتیبان پرسش و پاسخ به محض فراهم شدن شرایط از طریق سایت و اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد.

معاملات لانگ

چون بازار ارزهای دیجیتال ثباتی ندارد، یک سبد ارزدیجیتال متنوع تضمینی برای موفقیت نیست. یکی از ساده‌ترین روش‌ها این است که سرمایه خود را بین ارزهای بزرگ و پایه با بیشترین ارزش بازار تقسیم کنید. به عنوان مثال می‌توانید سبد خود را به تعدادی ارزدیجیتال بزرگ اختصاص دهید. این ارزها نسبت به ارزهای کوچکتر ثبات بیشتری دارند اگرچه همچنان نوسان دارند. مثل تتر و USD Coin جزو ارزهای دیجیتال برتر هستند اما قیمت آن‌ها 1 دلار در نظر گرفته شده است. به گونه ای کلّی، معاملات ارزهای دیجیتال به دو شیوه ی آتی یا فیوچرز و اسپات صورت میپذیرد.

در این دوره به 10 استراتژی برای بازار ارز دیجیتال و فارکس دسترسی پیدا خواهید کرد که در قالب ویدیو، نحوه به کارگیری و استفاده از آنها و تجربه تریدهای موفقیت آمیز را خواهید آموخت. با وجود چند هزار رمزارز در بازار کریپتو، چگونه رمزارزی را که مناسب سرمایه‌گذاری است، انتخاب کنیم؟ متخصصان در حوزه ارزهای دیجیتال پیشنهاد می‌کنند فقط در ارزهایی که از آن‌ها شناخت دارید و آن‎ها را تحلیل و بررسی کرده‌اید. شما این‌کار را در سرمایه‌گذاری سهام و یا اوراق قرضه نیز انجام می‌دهید.