۱۰ استراتژی فارکس برتر با درصد موفقیت بالا نیک وست تحلیل فارکس و ارزهای دیجیتال

بسیاری از معامله‌گران زمانی که ارزها در حال حرکت در روندی معمول هستند از این استراتژی استفاده می‌کنند، به بیان ساده این استراتژی اندازه انحراف معیار یا نوسان یک قیمت سهام است. استراتژی های معامله در فارکس به حمایت و مقاومت در برابر سطح مقاومت متکی هستند. وضعیت بازار که متناسب با این نوع استراتژی است ، پایدار و بی ثبات است.

  • پس چنین شخصی ممکن است با وین ریت 50 درصد هم رضایت کامل داشته باشد چون سود های یزرگتری نسبت به ضرر هایش دارد.
  • به منظور حفظ یک استراتژی سودآور در این زمینه، از شما خواسته می شود که موقعیت های زیادی را باز کنید و تغییرات قیمت دارایی پایه (جفت ارز یا ارز) را پیگیری کنید.
  • در استراتژی معامله حامل یا Carry Trading ریسک قابل توجهی وجود دارد.
  • روی کاغذ، استراتژی های ضد روند می توانند یکی از بهترین استراتژی های معامله در فارکس برای ایجاد اعتماد به نفس باشند، زیرا نسبت موفقیت بالایی دارند.

پس از تنظیم این شرایط، اکنون نوبت به بازار است که بقیه کارها را انجام دهد. معاملات روزانه و اسکالپینگ هر دو استراتژی کوتاه مدت معاملات فارکس هستند. با این حال، به یاد داشته باشید که روش های کوتاه مدت به دلیل ماهیت معاملات بیشتر، ریسک بیشتری را به همراه دارند، بنابراین اطمینان از مدیریت ریسک موثر ضروری است. معامله گران موقعیت معمولا از یک استراتژی پیروی از روند استفاده می کنند.

معامله‌گران این سبک نیازمند دسترسی سریع به اخبار به صورت روزانه هستند. اگر یک شغل تمام وقت دارید، به چگونگی مدیریت زمان خود بین کار و معاملاتتان توجه داشته باشید. در این استراتژی فارکس شما باید از نظر روانی ثبات و پتانسیل بسیار بالایی داشته باشید چراکه سبک اسکلپ از نظر بار روانی فشار بالایی دارد و باید با تمرین زیاد این استرس کاهش پیدا کند. همچنین برای راهنمای انتخاب بروکر مناسب با اسپرد کمتر می‌توانید به صفحه بررسی بروکر مراجعه کنید. یک معامله گر اسکلپر به طور میانگین حداقل 10 معامله در روز انجام می‌دهد.

گام اول : تشخیص روند اصلی بازار

این یک استراتژی خوب است که به عنوان یک معامله گر مبتدی فارکس اتخاذ کنید. یکی از استراتژی‌های بالقوه سودآور معاملات فارکس، استراتژی پیرو روند ۴ ساعته است که می‌تواند به عنوان یک استراتژی معاملاتی سوئینگ نیز استفاده شود. این استراتژی از یک نمودار پایه ۴ ساعته برای غربالگری مکان های سیگنال تجاری بالقوه استفاده می کند. همچنین یک نمودار ۱ ساعته به عنوان نمودار سیگنال برای تعیین موقعیت های واقعی استفاده می شود.

انواع استراتژی‌های معاملاتی فارکس و سبک انجام آنها

این امر در زمینه معامله‌گری می‌تواند منجر به اعتماد‌به‌نفس کاذب در تریدرهای مبتدی که آموزش لازم را ندیده اند شود. معاملات روزانه در واقع یک استراتژی معاملاتی کوتاه‌ مدت و پرطرفدار است که شامل خرید و فروش نماد های معاملاتی با هدف بستن معامله قبل از پایان روز معاملاتی و سودآوری از حرکات قیمتی کوچک، می‌شود. استراتژی هاسبب می شوند تا افراد به وسیله تجزیه و تحلیل وضعیت بازار بتوانند وضعیت آینده آن را پیش بینی کنند. این پیش بینی سبب‌ انجام ترید های کم ریسک از طرف معامله گران می شود. این استراتژی، استراتژی معامله‌گران با تجربه است و صبر و انضباط بسیاری می‌طلبد. این استراتژی به روندهای بلند مدت می‌پردازد و هدف دارد بیشترین سود را از حرکت‌های بزرگ قیمت بدست آورد.

هنگامی که خط MACD از بالای خط سیگنال عبور می کند، سیگنال خرید است و هنگامی که خط سیگنال از بالای خط MACD عبور می کند، سیگنال فروش است. این استراتژی از میانگین متحرک نمایی 20 دوره ای یا خط مرکزی شاخص باند بولینگر (توضیح داده شده در بالا) استفاده می کند. اگر قیمت بالاتر از میانگین متحرک نمایی باشد، نشانه کاهش به زودی آن و اگر قیمت کمتر از میانگین متحرک نمایی باشد، نشانه افزایش آن در آینده نزدیک است.