چرا استراتژی معاملاتی شما بعد از چند معامله منفی، باز هم می تواند خوب باشد آکادمی ویو آموزش اصولی و هدفمند

بنابراین پیش از هر اقدامی در جهت انتخاب استراتژی بهتر است تمامی جوانب کار را سنجید و هدف خود را از داشتن آن مشخص نمود. تازه کاران این استراتژی را خیلی دوست دارند زیرا فهم آن آسان بوده و سالهاست که از آن استفاده می‌شود. معامله روزانه ریسک تأثیر گذاری حرکت‌های بزرگ احتمالی قیمت طی شب را حذف می‌کند. در ابتدا ممکن است خریداران قادر به شکستن خط عرضه نباشند و باید چندین گام قبل از رسیدن به بیشینه قیمتی جدید انجام شود.

  • تنها کافیست که خطوط رسم شده شکسته شوند و این عامل برای دریافت سیگنال معاملاتی توسط شما کافی خواهد بود.
  • هم چنین بهتر است که بدانید استراتژی های متنوعی در این بازار وجود دارند، که شامل استراتژی هایی بر مبنای تحلیل بنیادی، بر مبنای تحلیل رفتار قیمت و هم چنین بر مبنای تحلیل اندیکاتور ها می باشد.
  • انواع مختلفی از سبک های استراتژی معاملاتی فارکس از تایم فریم های کوتاه تا تایم فریم های طولانی وجود دارد.
  • با حرکت قیمت، شما نیازی به صرف وقت تماشای اخبار اقتصادی ندارید یا به الگوهای نمودار تجزیه و تحلیل تکنیکال پیچیده نیاز دارید.
  • برای این سبک از معامله شما نیاز دارید تا اسپرد های کوچکی داشته باشید و بروکر شما حساب هایی با اسپرد کمتر به شما ارائه دهد.

از آنجایی که این نوع تحلیل به معاملات کوتاه مدت مربوط می‌شود، بهترین و آسان ‌ترین نوع چارت می‌تواند چارت میله‌ای و کندل استیک ‌ها باشد. هدف یک معامله‌ گر اسکالپر این است که یک نتیجه‌ی مثبت را با چندین معامله کوتاه مدت با سود کوچک به دست آورند و ریسک‌ های مربوط به آن را مدیریت کنند. فراکتال‌ها الگوهایی هستند که توسط معامله‌گران بعنوان تأییدیه واژگونی روند تشخیص داده می‌شوند. در یک چرخش صعودی، یک فراکتال مانند یک فرو رفتگی در وسط است، که کنارش نقاط بالاتر قرار دارند. در یک چرخش نزولی، یک قله با نقاطی پایین‌تر در هر دو طرفش تشکیل می‌شود.

ثبت نام در فارکس در کمتر از 1 دقیقه کلیک کنید + ویدیو

شما می‌توانید از چندین روش معاملاتی برای اثبات درستی استراتژی خود در دسته پرایس اکشن استفاده کنید. این پایگاه سعی دارد اطلاعات جامعی در مورد اندیکاتورها و استراتژی های این بازارهای مالی گردآوری کند. دوستداران تجزیه و تحلیل تکنیکال بر این باورند که قیمت هر چیزی را که در بازار اتفاق می افتد نشان می دهد. بنابراین، نیازی به اندیکاتور ها و مشاوران خبره وجود ندارد، زیرا آنها بر روی داده های قیمت های تاریخی محاسبه می شوند و می توانند بسیار عقب مانده باشند.

استراتژی معاملاتی فارکس

مطلب فوق صرفاً به منظور آشنایی بیشتر مخاطبان با این بازار مالی است و مسئولیت استفاده از محتویات این مقاله، کاملاً بر عهده خود خوانندگان است. وقتی درمورد الگوهای قیمتی صحبت میکنیم، مهم ترین مفهوم، مقاومت و حمایت است. این دو مفهوم به این دلیل رخ میدهد که فعالان بازار علاقه دارند قیمت های بعدی را براساس آخرین سقف و کف های قیمتی پیش بینی کنند. بهترین تریدرهای فارکس معتقدند سود معاملات در نمودارهای روزانه بیشتر از نمودارهای کوتاه مدت است. برای کمک در یادگیری استراتژی های معاملاتی بهتر است از گروه های آموزشی، پکیج ها، و کتاب‌ها استفاده کنیم.

پنج شیوه مدیریت ریسک در معاملات فارکس

این استراتژی بیشتر در زمانی استفاده می‌شود که معاملات شما به صورت بلندمدت انجام شود و این نوع استراتژی معامله به توانایی تحلیل فاندامنتال احتیاج دارد. البته این بدان منظور نیست که شما نمی‌توانید از روش‌های تحلیل تکنیکال در بررسی این استراتژی معاملاتی استفاده کنید. از آنجایی که شما توانایی معامله در تمام بازه‌های کوتاه و متوسط و طولانی مدت را در این استراتژی معاملاتی دارید. این استراتژی توجه تعداد زیادی از معامله گران را به خود جلب کرده و افراد زیادی هستند که دوست دارند از آن استفاده و کسب درآمد و سود کند. معامله گرانی که دارای بیشترین صبر و تحمل برای سودآوری هستند، ممکن است به سراغ استراتژی پوزیشن تریدینگ بروند.