پینچ ولو شرکت کانی صنعت پاسارگاد | کسری ساران

پینچ ولو شرکت کانی صنعت پاسارگاد | کسری ساران

هنگامی که سیال در جهت مخالف قرار می گیرد، نیروی جاذبه و وزن را پشتیبانی کرده و دیسک روی seat باقی می ماند و شیر را بسته نگه می دارد. در صورتی که فشار  برگشتی پایین باشد، کامل بسته نگه داشتن شیر دشوار است و مایع در چنین شرایطی نشت می کند. با توجه به این که مسیر جریان دو بار تغییر می کند افت فشار بیشتر می شود. با توجه به مزایای دیگر آنها، این شیرها به طور گسترده استفاده می شود که افت فشار شیر از طریق شیر یک عامل کنترل نیست.

  • در عین حال با آزاد کردن بلبرینگ یا لوله، شیر باز می‌شود و جریان مایع دوباره از شرکت من شیر عبور می‌کند.
  • پینچ ولو یک شیر ۲/۲ است که برای قطع و وصل یا کنترل جریان مواد خورنده ، ساینده یا دانه ای طراحی شده است.
  • برای استفاده از پینچ ولو، ابتدا باید موقعیت دقیق آن را مشخص کرد؛ به عبارتی نصبش روی سیستم لوله‌کشی باید به شکل درست و ایده‌آلی باشد.
  • با این وجود، حرکت دو میله در بالا و پایین مسیر، امکان توقف یا راه اندازی کامل جریان را فراهم می کند.
  • در کل، پینچ ولو و کلاپس، دو نوع شیر قدرتمند و کارآمدی هستند که در حوزه‌های مختلف از جمله صنعتی، خوراکی و دارویی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

برخلاف شیرهای معمولی مانند دریچه‌های توپی یا دروازه‌ای که در آن ذرات می‌توانند در اطراف توپ یا دیسک‌ها به دام بیفتند، آستین لاستیکی در یک شیر فشاری می‌تواند ذرات را در اطراف آن به دام بیاندازد و یک خاموشی عالی ایجاد می‌کند. هنگامی که فشار هوای خارجی دیگر به آستین لاستیکی اعمال نشود، خاصیت برگشتی الاستیک آن به همراه نیروی رسانه‌های جاری، دریچه را به طور کامل باز می‌کند. هنگامی که رسانه ساینده به آستین لاستیکی برخورد می کند، ضربه را جذب می کند و آن را به سمت رسانه منحرف می کند. این خاصیت ارتجاعی به سایش آستین لاستیکی با سرعت بسیار آهسته‌تری کمک می‌کند و عمر طولانی‌تری نسبت به سطوح فلزی به آن می‌دهد. هنگامی که فشار خارجی آزاد می شود، نیروی جریان سیال و خاصیت برگشتی لاستیک، ولو را کاملا باز می کند. این شیر کاملا باز شده، جریان آزاد را برای سیال فراهم می کند که از مسدود شدن شیر جلوگیری می کند.

اکچویتور الکتریکی ولو ،کاربرد ها و قیمت انواع آن

در سیستم انتقال سوخت هواپیما، پینچ ولوها با کمک یک سیگنال الکتریکی مورد استفاده قرار می‌گیرند تا جریان سوخت به صورت یکنواخت در تمام نقاط قسمت‌های مختلف هواپیما حفظ شود. پینچ ولو یک نوع شیر بوده که در شبکه های آبیاری به کار می‌رود و این قطعه باعث می‌شود که جریان آب به صورت کنترل شده ایجاد شود. تعداد زیادی از انواع پینچ ولو برای استفاده در شبکه های آبیاری وجود دارد که می‌توان به پینچ ولو دستی ، پینچ ولو الکترومغناطیسی ، پینچ ولو هیدرولیکی و پینچ ولو پیزو الکتریکی اشاره کرد. برای استفاده از پینچ ولو، ابتدا باید موقعیت دقیق آن را مشخص کرد؛ به عبارتی نصبش روی سیستم لوله‌کشی باید به شکل درست و ایده‌آلی باشد. در مرحله بعد، با استفاده از دستگاه کنترل، مقدار دلخواهی از جریان هوا را تنظیم کرده و با کمک پینچ ولو، جریان هوا را به‌صورت دائمی یا موقتی متوقف می‌کنیم.

کاربردهای صنعتی پینچ ولو ها

مناسب برای سیالات چگال ، انواع خمیر، گِل، کنستانتره سنک معدن، همچنین مورد مصرف در صنایع معدنی، فولاد، صنایع غذایی و صنایع شیمیایی. کاربر گرامی، ضمن عرض خوش آمدگویی خواهشمند است جهت اطلاع از آخرین اخبار مناقصات، مزایدات و استعلامهای سراسر کشور در سایت هزاره ثبت نام نمایید. جهت دسترسی به اطلاعات کامل آگهی، اطلاعات تماس، مشاهده جزئیات و تصویر آگهی و همچنین دانلود اسناد وارد حساب کاربری خود شده و در صورتیکه هنوز عضو سایت نیستید، ثبت نام نمایید. در شرایط کار عادی، دریچه بسته باقی می ماند و اجازه نمی دهد بخار از طریق آن عبور کند.

درج آگهی تبلیغاتی صفحه اول گوگل

در این روش، داده‌های مربوط به شبکه گاز و برق از سراسر کشور گردآوری و بررسی می‌شود تا برای کنترل شبکه، استفاده شود. این روش در بعضی از موارد قادر است به طور خودکار تلفیقی از منابع گاز و برق را برای تأمین انرژی ارائه کند که منجر به ارتقای عملکرد شبکه می‌شود. فشار تست را به آرامی اعمال کنید تا زمانی که محیط آزمایش از شیر دریچه خارج شود.