بهترین استراتژی فارکس پرشین الیت

این استراتژی بیشتر در زمانی استفاده می‌شود که معاملات شما به صورت بلندمدت انجام شود و این نوع استراتژی معامله به توانایی تحلیل فاندامنتال احتیاج دارد. البته این بدان منظور نیست که شما نمی‌توانید از روش‌های تحلیل تکنیکال در بررسی این استراتژی معاملاتی استفاده کنید. از آنجایی که شما توانایی معامله در تمام بازه‌های کوتاه و متوسط و طولانی مدت را در این استراتژی معاملاتی دارید. این استراتژی توجه تعداد زیادی از معامله گران را به خود جلب کرده و افراد زیادی هستند که دوست دارند از آن استفاده و کسب درآمد و سود کند. معامله گرانی که دارای بیشترین صبر و تحمل برای سودآوری هستند، ممکن است به سراغ استراتژی پوزیشن تریدینگ بروند.

  • تیم باینری آپشن جاب در سال 88 به وجود آمد که شامل کارکشته ترین و همچنین موفق ترین تریدر های ایرانی بود ، لذا تصمیم به ایجاد سایتی کردیم تا دانش و مهارت های خود را به سایر افراد بصورت رایگان ارائه دهیم .
  • در این سبک از معامله تریدر ها سود های کوچک تری می‌گیرند اما تعداد ترید های خیلی بیشتری نسبت به سبک های معاملاتی دیگر دارند.
  • بهتر است بدانید که معامله‌گران در این استراتژی می‌توانند جهت بالا بردن نرخ سود خود از مونتوم جهت‌دار استفاده کنند.
  • وب سایت پرشین الیت دارای نماد اعتماد اینماد , زرین پال و ثبت در وب سایت ساماندهی می باشد.

شما می‌توانید از چندین روش معاملاتی برای اثبات درستی استراتژی خود در دسته پرایس اکشن استفاده کنید. این پایگاه سعی دارد اطلاعات جامعی در مورد اندیکاتورها و استراتژی های این بازارهای مالی گردآوری کند. دوستداران تجزیه و تحلیل تکنیکال بر این باورند که قیمت هر چیزی را که در بازار اتفاق می افتد نشان می دهد. بنابراین، نیازی به اندیکاتور ها و مشاوران خبره وجود ندارد، زیرا آنها بر روی داده های قیمت های تاریخی محاسبه می شوند و می توانند بسیار عقب مانده باشند.

استراتژی فارکس شاخص حرکت

بنابراین پیش از هر اقدامی در جهت انتخاب استراتژی بهتر است تمامی جوانب کار را سنجید و هدف خود را از داشتن آن مشخص نمود. تازه کاران این استراتژی را خیلی دوست دارند زیرا فهم آن آسان بوده و سالهاست که از آن استفاده می‌شود. معامله روزانه ریسک تأثیر گذاری حرکت‌های بزرگ احتمالی قیمت طی شب را حذف می‌کند. در ابتدا ممکن است خریداران قادر به شکستن خط عرضه نباشند و باید چندین گام قبل از رسیدن به بیشینه قیمتی جدید انجام شود.

استراتژی فارکس نشانگر فراکتال ها

برای این استراتژی، معامله گران می توانند از متداول ترین الگوهای معاملاتی پرایس اکشن مانند نمودار کندل، هرامی و چکش استفاده کنند. در واقع زمانی که شما استراتژی خود را با استفاده از این نرم افزار تست، مورد ارزیابی قرار دادید و نتیجه بدون خطا بود خواهید فهمید که راه درستی را در پیش گرفته اید. به دنبال این موضوع شما در دیگر معاملات خود نیز با ثبات قدم خواهید برداشت و با اعتماد بنفس ظاهر خواهید شد. در واقع هر معامله گری در خرید و فروش های خود باید این فاکتور یعنی اعتماد بنفس را دارا باشد. مواردی که به آن ها اشاره شد، خیلی کم پیش می آید که با هم در یک استراتژی دیده شود و دقیقا به همین دلیل است که نام این استراتژی در صدر می درخشد.

قوانین بسیار مهم جهت معامله گری

از آنجایی که این نوع تحلیل به معاملات کوتاه مدت مربوط می‌شود، بهترین و آسان ‌ترین نوع چارت می‌تواند چارت میله‌ای و کندل استیک ‌ها باشد. هدف یک معامله‌ گر اسکالپر این است که یک نتیجه‌ی مثبت را با چندین معامله کوتاه مدت با سود کوچک به دست آورند و ریسک‌ های مربوط به آن را مدیریت کنند. فراکتال‌ها الگوهایی هستند که توسط معامله‌گران بعنوان تأییدیه واژگونی روند تشخیص داده می‌شوند. در یک چرخش صعودی، یک فراکتال مانند یک فرو رفتگی در وسط است، که کنارش نقاط بالاتر قرار دارند. در یک چرخش نزولی، یک قله با نقاطی پایین‌تر در هر دو طرفش تشکیل می‌شود.