اکتور اتاق فرار کیست و چه کاری انجام می دهد؟ بلاگ تخفیفان | allescape

اکتور اتاق فرار کیست و چه کاری انجام می دهد؟ بلاگ تخفیفان | allescape

به همین دلیل راهی عالی برای سرگرمی، هیجان و بهبود کارکرد مغز، اسکیپ روم اکشن تقویت مهارت‌ها و… می‌باشد که در مدت زمان کوتاهی در تمام دنیا محبوب شده است. برای موفق شدن در این بازی باید بتوانید معماها را همچون کارآگاهی واقعی تجزیه و تحلیلِ عمقی کنید تا قفل درب باز شود! بدین ترتیب می‌توان گفت اتاق فرار نه تنها بستری برای تفریح، بلکه مکانی مناسب برای بهبود قدرت تفکر، ایجاد استراتژی و رشد فردی است.

  • اتاق فرار ماجراجویی نوع خاصی از اتاق فرار می باشد که برای اولین بار در سال 2012 طراحی شد، مجموعه ای از بازی ها می باشد که هدف اصلی در آنها حل پازل و معماهای علمی می باشد.
  • همواره افرادی هستند که به بازی‌های هیجانی علاقه نشان می‌دهند؛ چه در دنیای مجازی چه در دنیای واقعی.
  • تلفن همراه و یا بیسم‌های واکی تاکی و همچنین وجود یک مانیتور داخل بازی از راههای متداول ارسال کمک می‌باشد.

از این سناریوها در اتاق فرار غرب تهران می توانید در ویرا پارک مهمان ما باشید زیرا. با توجه‌ به ژانری که انتخاب می‌کنید محدودیت‌های جسمی و سنی خاصی برای افراد گروه تعیین می‌شود که بهتر است برای پیشگیری از وقوع هر نوع آسیب به دوستانتان حتماً به آن توجه کنید. به‌عنوان ‌مثال حضور شرکت‌کننده‌ای که باردار باشد یا بیماری‌های قلبی داشته باشد در یک بازی ترسناک یا جنایی مجاز نیست. تایم‌فور‌فان با هماهنگی مجموعه‌هایی که بازیهای آنها در این سایت ثبت شده، تیم نقد خود را برای انجام بازیها به مجموعه میفرستد، این تیم (که سابقا با نام برک اوت کینگز شناخته میشد) از افرادی که همه در بخش های مختلف بازیسازی تخصص دارند تشکیل شده است. تیم تایم‌فور‌فان هنگام انجام بازی با دقت به بررسی ابعاد مختلف یک بازی در طول مسیر انجام شدن آن می پردازند، بیشتر مسائلی که بازیسازان به آنها فکر کرده‌اند و برای اجرای آنها معمولا سختی زیادی متحمل شده‌اند، اما از چشم بازیکنان دیگر پنهان میمانند. اتاق فرار قتل مرموز ١٣ جولای ١٨٩١-لندن تمام لندن در بهت و وحشت قاتل زنجيره ای است كه ١١ نفر را به روشي واحد به قتل رسانده ، از دست پليس نيز به نظر كاری بر نمی آيد.

بخش های اتاق فرار چیست؟!

در دنیای دیجیتالی امروز شاید شادی رنگ باخته باشد و سرگرمی‌ها مفهوم جدیدی پیدا کرده باشند. اما با بازی در اتاق فرار به طور جدی هم سرگرم می‌شوید و هم لذت می‌برید. پیشنهاد جدیِ ما اینه که تعداد افراد مجازِ شرکت‌کننده برای هر بازی که در وبسایت اعلام شده رو جدی بگیرید!

تاریخچه اتاق فرار چیست؟

از آنجا که ما انقدر در دنیای دیجیتال غوطه ور شدیم که از دنیای واقعی‌مان غافل مانده‌ایم، اتاق فرار این تجربه را به شما می‌دهد تا دوباره کارگروهی انجام دهید و از اهمیت کارگروهی باخبر شوید. زیبایی اتاق فرار اینجاست که شما درست در مرکز عمل قرارگرفته‌اید. درون یک اتاقی قرار می‌گیرید و تا جواب معما را نیابید؛ نمی‌توانید بیرون بیایید. زمانی که برای حل معما درنظر گرفته شده است هم حساسیت بازی را بالا می‌برد.

در زمان انتخاب بازی مجموعه ها تعداد مجاز نفرات را اعلام می کنند. ایا تا به حال سری فیلمهای اره را دیده اید؟ موضوع این سری از فیلمها بیشترین شباهت را به سناریو های اتاق فرار دارند. برای طرفداران ماجراهای ترسناک و راز آلود اسکیپ روم کما را به همراه تخفیف های همیشگی آماده کرده ایم.